řidičBOB píše:kdo se dnes pohybuje často na silnicích ví, v čem jsou ty hlavní problémy.
Hlavně není tlak, na zlepšení situace, kdežto tlak na výkon je enormní a motivací je hodnocení z výkonu a točí se velké peníze.
Takže se 40t jezdí ženské a chlapi s až dvojnásobkem váhy a 80 nejezdí nikdo, 90-100 běžně a v noci 110-120
Pořád se mluví o mikrospánku, né že by nebyl, ale všichni víme, že to, co si dovolí tady, je 1m za čárou ani nenapadne, tam hrozí takové sankce, že by lehla celá firma.
Tady nehrozí téměř nikomu nic.
Důkazem budiž, že
s rychlou musí jezdit policejní doprovod, protože levý je zašpérovaný kamiony, a nepustí ji, pokud tam na ně nevylezou dopraváci a Česmad i Ministr dopravy o žádné dopravní anarchii nikdy neslyšeli, a vše je vina počasí, stavařů, a jiných vlivů, řidiči agenturami dovezení z balkánu, neumí ani česky mluvit, ale jsou v pořádku, není žádný problém.

(Takže po CB je diskuse zbytečná)
Sorry, ale venku by se šetřilo, jak je možné, že před tou nehodou jela stejná spourava asi 100x přetížená a dodavatel, odběratel i přepravce si ničeho nevšimli? Dodáky mají v pořádku? Žádné přetížení? A jak je možné, že mají přepraveno 2x větší objemy zboží skladem, než deklarují? Aha!
jerry píše:Dnes se ztrátami se počítá, nesmí se v žádném případě ohrozit hospodářský růst
Nejhorší je, že to tak funguje už ukrutně dlouho a je to jen horší a horší.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)