od driver » pon 14 říj 08:39
To je důsledek naprosto zanedbaného a podceňovaného řízení provozu.
-Jednak se tam kde je hustý provoz vyznačují bezpečnější zóny souborem zákazů (okolí staveb, u metropole a v jejím okolí i 40km před i za se běžně zakazuje předjíždění kamiónů v pracovní dny během špičky 6-18h např)
-Dále se nařizuje nad 7.5t odstup min 50m v těchto zónách
- Je klíčové aby osobáky jezdily rychleji a provoz se nezasekával, když omezení 80 pro osobní pak LKW 60, to jsou naprosté základy, nákladní mají delší brzdou dráhu.
-Těch řešení je spousta ale nedodržují se ani triviální základy jako zastavení na rozhled a odstup...
-Zavření nebo omezení dálnice je nutné signalizovat ideálně několikrát předem, zejména pro levý pruh z levé strany! To je klíčové.
-To, že v noci ty majáky jsou patrné je pravda, ale polovodičů dementů je čím dál více. Jezdí jak dementi.
-Nechapu jak si může dovolit někdo se postavit na silnici, natož na dálnici s mávačkou na baterky. Ja bych se bál i 5m za svodidly.
Jedna rána a všechno lítá přes svodidla jako by byla z papíru.
-Tohle není kolaps který je neodvratný protože je hustý provoz. To je důsledek naprosto podceňovaného řízení provozu. Mimochodem v zimě se zimní značkou zimáky bych tam dal celou vysočinu LKW 60kmh včetně Bus a zákaz do levého ale to by musela byt priorita propustnost komunikace.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)