Měli jste Beetle kupovat, komu to vadí. Já nepochopil, proč vyráběli Beetle tak obrovské. O třídu nebo dvě níže, jako Lupo nebo Up, Polo bych to chápal, ale udělat to z Golfa byl úlet století, viz Fiat500.
To srovnání je příznačné, jeden jde na dračku 12let téměř beze změn po celém světě, a druhý se nikdy dobře neprodával ani NewBeetle ani tento poslední, divil jsem se, že vůbec poslední Beetle někdo protlačil do výroby, mohli tento krok, co udělali teď udělat již předtím, o SUV nikdo nepochybuje, Range Rover to ví 40let a podlední dobou jdou na dračku i ty mini ošklivé, třeba Juke a podobné šílenosti...
SUV se prodávají super takže není o čem.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
První dojem z V8 TDI: velmi kultivovaný chod motoru. Na volnoběh uvnitř téměř neslyšitelný. TSI to není, ale je to oprsvdu velmi slušné.
Prodleva u plynu zůstala jako u V6 TDI s tím rozdílem, že tohle když už se rozeběhne, tak to jede fest. Na druhou stranu mi dynamika proti TSI nepřijde nijak závratně ohromující. Auto má také 2310kg dle OTP, což je o rovných 300kg víc, než u TSI.
Žere to i děti kolem cesty
řidičBOB píše:První dojem z V8 TDI: velmi kultivovaný chod motoru. Na volnoběh uvnitř téměř neslyšitelný. TSI to není, ale je to oprsvdu velmi slušné.
Prodleva u plynu zůstala jako u V6 TDI s tím rozdílem, že tohle když už se rozeběhne, tak to jede fest. Na druhou stranu mi dynamika proti TSI nepřijde nijak závratně ohromující. Auto má také 2310kg dle OTP, což je o rovných 300kg víc, než u TSI.
Žere to i děti kolem cesty