Ještě tentýž den jsem o tom mluvil s kolegou z jiné firmy a ten měl informace, že rakouští policajti jsou teď speciálně školení na laserové rušičky, znají veškeré současné typy, způsoby montáže s Perspexem i bez, projevy LIDARů při měření rušiček a pod. Prý podobnou výbavu dávali někteří prodejci luxusních vozu jako bonus k autu, který široce propagovali, takže na některé značky se zaměřují zvlášť pečlivě.
Pro cesty do Rakouska je vhodné rušení vypnout nebo nastavit dobu rušení na 3-4 sekundy a zkontrolovat montáž antilaseru, popřípadě jej přemontovat v souladu s novou situaci. Důležité je nejen vnější provedení, ale i vnitřní maskování kabelů v motorovém prostoru a ovládacích jednotek v kabině řidiče.
Výhodu má Stinger Fiber Laser, který má čidla o průměru 2-3 mm, a to zvlášť detekční a zvlášť rušící,takže při nalezení jenom detekčních čidel lze úspěšně protestovat proti jejích konfiskaci. Vím o případu, kdy řidič, kterému "vystříhali" detekční čidla, ale nenašli rušící, podal protest a museli mu vrátit pokutu i nahradit způsobenou škodu. Výhodou je také možnost nastavení rušení na 3 sekund a ovládaní dotykovou ploškou.





