Shr3k píše:Jojo, všiml jsem si, že plná čára ani zebra není zeď. Já jsem vezl dvojnásobnou dávku emocí (svou ženu a svou máti), tak jsem tak divočit nemohl.
Můj Opel mě nepřestává překvapovat.
Včera natankováno 66 litrů (Po 60 pistole vycvakla a na druhý pokus tam nateklo ještě 6 litrů) do údajně 62l nádrže přičemž jsem jel tankovat s dojezdem okolo 50km tj minimálně ještě 5 tam muselo být. Tankováno u Benziny na stojanu kde tankuji pravidelně.
Illegal only when police there, police not there habibi everything legal.
Na ONO tankuju vcelku často a nikdy se mi to nestalo. Tady se ale IMO jednalo o využití rezervy. Ráno jsem vyjel a prvních 150km jsem jel s ukazatelem spotřeby zaraženým nad maximem a na "max" jsem se dostal někdy po 200km.
Illegal only when police there, police not there habibi everything legal.
Tohle se mi povedlo asi 2x u oftáky (Scout), že sem tam nacvakal asi o 5 litrů víc než byl deklarovaný celký objem nádrže (renomované ČS). U bramborů (jako že už mám zkušenost se třema - brambor1 a brambor2 á 63 lt, m4Zlik á 50 lt se mi nikdy nepodařilo tam nalít víc než asi litr přes deklarovaný objem.
EDIT: ditto pindica (30 lt) a naopak Leguán (deklarovaných 60) sem už několikrát nalil 62-63
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
HM: Může bejt. Já mám historicky opakovanou zkušenost s ONO benzínem, konkrétní pumpou za rozdílných vnějších teplot. Co je na naftičku si tankuju buď doma nebo "na dojetí", takže o celkové kapacitě nádrže nemám potuchy, a benzín už radši netankuju vůbec
Honza42 k tomu kdysi něco psal:
Honza42 píše:Tak většina (nebo dnes všechna) auta mají ještě přes ventilek připojenou další pomocnou nádrž kvůli roztažnosti paliva. Jde jen o to, jestli se ji podaří zaplnit či nikoliv. U Sharana 2003 lze pistolí ventilek nadzvednout a pomalu tam nacpu od vypnutí pistole ještě 10-14 litrů, takže 200km dojezdu navíc. Jinak palubák přesný a při dojezdu 0 to ještě k pumpě dojede. Běžně tankuju 70-75 litrů na nějakých 1000-1100km. Nádrž je psaná 70 litrů.