Profesionální úprava motoru

O více i méně povedených úpravách originálu.

Profesionální úprava motoru

Příspěvekod TheAviator » úte 14 kvě 08:58

Dobrý den přátelé.

Mám na Vás prosbu o odbornou radu. Vlastním vůz Škoda Superb 2 facelift 3T Combi, s motorizací 2.0 TDI CR 103 KW.
A chtěl bych si nechat zvýšit výkon. Nechci to dělat u žádného lojzy z horní dolní. Po pečlivém průzkumu trhu jsem došel k níže uvedenému seznamu profesionálních úpravců, kteří jsou k dispozici v ČR.

MTM
BSR
APR
DIESELPOWER
MOTORPOWER

Teď mám velké dilema u kterého z úpravců, vůz nechat upravit. Rád uvítám rady, zkušenosti, apod.

Děkuji.
TheAviator
Dítě v autě
 
Příspěvky: 1
Registrován: úte 14 kvě 08:21

Re: Profesionální úprava motoru

Příspěvekod Shr3k » úte 14 kvě 09:09

Na 1.6/2.0 TDI bych jednoznačně volil DIESELPOWER.
2018 Opel Insignia Country Tourer 2.0T Exclusive, Glory Red
2009 Mazda2 1.5 MZR 103k Independence A/T, Spirited Green
WWW.MAZDAKLAN.CZ
Uživatelský avatar
Shr3k
Mistr volantu
 
Příspěvky: 563
Registrován: pát 19 srp 11:15

Re: Profesionální úprava motoru

Příspěvekod retron » úte 14 kvě 09:13

Mám upravené TFSI od APR pátým rokem a jsem spokojený, hlavně možnost přes APR mobile měnit palivové mapy a vrátit to do standardního nastavení, spolupracují přímo s VW. bhudak z hothatchshopu Ti tu řekne víc.
retron
Letec
 
Příspěvky: 1144
Registrován: pát 13 dub 10:44

Re: Profesionální úprava motoru

Příspěvekod bitmap » úte 14 kvě 11:25

S úpravami MTM a BSR nemám osobní zkušenost, takže k nim se nebudu vyjadřovat.

APR na diesel rozhodně ne.
Benzíny mají vychytané skoro k dokonalosti, ale bohužel se logiku úprav benzinových motorů snaží aplikovat i na TDI a podle toho to taky vypadá. Některé limitery, které mají chránit motor před poškozením, jsou posunuté daleko za nebezpečné hodnoty a navíc se snaží z motoru dostat příliš vysoký točivý moment nízkých otáčkách.
Upravám od APR kvůli tomu často "drnčí" setrvačníky při vysoké zátěži v nízkých otáčkách s logicky negativním dopadem na životnost celého hnacího řetězce a vzhledem ke způsobu distribuce ani není možnost to individuálně doladit.

Motorpower dejme tomu rozumný poměr cena/výkon, ale není to žádný velký odborník. Minimálně ještě loni na jaře nevěděl jak na nejrozšířenějším CR motoru 2.0TDI CFHC korektně zvýšit tlak paliva, tak v ŘJ "ojebal" kalibraci příslušného čidla a poslal to do světa.
Není to nic vyloženě nebezpečného, ale osobně si korektní úpravu představuju trochu jinak.

Dieselpower z daného výběru asi nejlepší, ale ve srovnání s konkurenci ukrutně drahej. Mají teď ale zajímavý pilotní projekt pro tyhle motory, kdy vedle zvýšení výkonu slibují i poměrně zajímavé snížení spotřeby a hlavně prodloužení intervalu mezi regeneracemi DPF, tak můžeš zkusit, jestli by ti to nepřihodili v ceně.
bitmap
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 168
Registrován: stř 16 bře 11:12

Re: Profesionální úprava motoru

Příspěvekod Shr3k » úte 14 kvě 13:43

bitmap přesně moje myšlenky... MTM a APR na VW benzín, DIESELPOWER na naftu. Vždy je lepší volit specialistu, než univerzála. Na Opel EDS, na Mazdu OrangeVirus atp.
2018 Opel Insignia Country Tourer 2.0T Exclusive, Glory Red
2009 Mazda2 1.5 MZR 103k Independence A/T, Spirited Green
WWW.MAZDAKLAN.CZ
Uživatelský avatar
Shr3k
Mistr volantu
 
Příspěvky: 563
Registrován: pát 19 srp 11:15

Re: Profesionální úprava motoru

Příspěvekod mattonecz » úte 14 kvě 15:06

EDS dela i ostatni znacky ale nevim jak to funguje. Ja osobne bych do toho klidne sel.
2016 Opel Astra K 1.4T 92kw - EDS Phase 1 185PS/290Nm
2018 Honda PCX 125
mattonecz
Letec
 
Příspěvky: 1651
Registrován: čtv 01 zář 10:56


Zpět na Tuning

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků