Mě by omezení na 180 vadilo, ale asi nejsem typický řidič Volva, spíš z donucení

Jinak aktuálně dvě věci, které mě vážně rozčilují na XC90 T6:
- rádio neumí číst USB po adresářích, ale jen podle třídění - sklady, interpret, alba atd., ale třídění podle adresářů jsem tam nenašel
- comfort x dynamic mód - tohle je k vzteku, comfort je takový dost zdechlý (resp. většinou stačí, ale na předjíždění mám pocit, že to reaguje pomalu a moc to nejde vzhledem k papírovým hodnotám), dynamic zas při sebemenším polechtání plynu jede jak splašený - s tím se dá jet buď pořád na plno, nebo člověk zrychluje a zpomaluje jak "jouza"... Ale jet s tím relativně klidně a rychle a pouze občas razantně akcelerovat moc nejde... Na tohle jsem si teda ještě nezvykl a vzpomínám na bavoráka, kde se i ve sportovním režimu dalo jet relativně klidně a svižně, ale když bylo třeba tak využil potenciál motoru hned, resp. u bavoráka mi přišlo, že to uměl i v režimu comfort. Ve Volvu mi chybí nějaký mezistupeň nebo nějaké lepší naladění...