Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvekod Hanz » pon 11 úno 12:38

Olej jsem mělnil ve 2000km, takže to je v pořádku. Je pravda, že první jízda na okruhu asi velká divočina nebude, to je fakt :D
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Uživatelský avatar
Hanz
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 182
Registrován: úte 14 srp 18:46

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvekod Hanz » pon 11 úno 23:58

Na okruhu jezdíte se stabilizací nebo bez?
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Uživatelský avatar
Hanz
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 182
Registrován: úte 14 srp 18:46

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvekod Spectral » úte 12 úno 06:34

Samozřejmě bez. A u Toyobaru to podle mě bude platit pro 98 % majitelů.
:ar!
Spectral
Mistr volantu
 
Příspěvky: 554
Registrován: ned 09 říj 08:19

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvekod jarka » úte 12 úno 07:49

Hanz: jezdi tak jak jsi zvyklý normálně. Čím míň jiných věcí, který budou vyžadovat tvojí pozornost, tím líp. Hlavně se na poprvé nesnažit tlačit na pilu a spíš hledat plynulost.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
jarka
Letec
 
Příspěvky: 2211
Registrován: stř 16 úno 10:46

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvekod M.Z. » úte 12 úno 08:50

Hanz: záleží, co od toho napoprvé očekáváš? Jestli chceš zkoušet výjezdy s rozevlátou zádí, nebo pilovat rychlou stopu?
Pokud si myslíš, že to máš v ruce, tak si ji klidně vypni, ale pro začátek by asi stačil sportovní režim ESP.
F-150 5,0
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
 
Příspěvky: 3272
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvekod Hanz » úte 12 úno 09:23

Aktuálně jezdím se zaplou stabilizací, protože na sněhu a v mrazu se mě zrovna nechce při provozu riskovat. Párkrát, když jsem se jel projet za účelem zábavy, tak jsem si zapnul ten track mode, kde stabilizace ještě funguje, ale když vidí, že řidič to má v ruce, tak ho nechá si užít. Upřímně zatím nemám koule na to abych ve 130 a více chytal přetáčivý smyk, do stovky už jsem jich pár chytil a i těch nečekaných a trochu už si věřím, ale nad kilo je všechno mnohem rychlejší :(

Spíš bych piloval rychlou stopu, tam jsem si jistý. Na nějaké driftování to bude chtít spíš nějaký volný plácek.
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Uživatelský avatar
Hanz
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 182
Registrován: úte 14 srp 18:46

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvekod M.Z. » úte 12 úno 09:35

Na driftování je optimální Mýto a Sosnová
F-150 5,0
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
 
Příspěvky: 3272
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvekod Hanz » úte 12 úno 10:24

Tam bych se letos take rád podíval :D
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Uživatelský avatar
Hanz
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 182
Registrován: úte 14 srp 18:46

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvekod metaljohn » úte 12 úno 10:32

jarka píše:Jo taky mě asi bude čekat malý zajíždění ;) .

Ale ale, copak se chystá? :D
MX-5 NB 10th AE, ex BMW E46 323i
Uživatelský avatar
metaljohn
Mistr volantu
 
Příspěvky: 552
Registrován: stř 16 úno 17:05
Bydliště: Svitavy/M. Boleslav

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvekod Hanz » úte 12 úno 11:08

To by mě také zajímalo :)
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Uživatelský avatar
Hanz
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 182
Registrován: úte 14 srp 18:46

PředchozíDalší

Zpět na Výběr auta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků