Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Hanz
Řidič začátečník
Příspěvky: 194
Registrován: úte 14 srp 18:46

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvek od Hanz »

Olej jsem mělnil ve 2000km, takže to je v pořádku. Je pravda, že první jízda na okruhu asi velká divočina nebude, to je fakt :D
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Uživatelský avatar
Hanz
Řidič začátečník
Příspěvky: 194
Registrován: úte 14 srp 18:46

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvek od Hanz »

Na okruhu jezdíte se stabilizací nebo bez?
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Spectral
Mistr volantu
Příspěvky: 783
Registrován: ned 09 říj 08:19

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvek od Spectral »

Samozřejmě bez. A u Toyobaru to podle mě bude platit pro 98 % majitelů.
:ar!
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2798
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvek od jarka »

Hanz: jezdi tak jak jsi zvyklý normálně. Čím míň jiných věcí, který budou vyžadovat tvojí pozornost, tím líp. Hlavně se na poprvé nesnažit tlačit na pilu a spíš hledat plynulost.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5425
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvek od M.Z. »

Hanz: záleží, co od toho napoprvé očekáváš? Jestli chceš zkoušet výjezdy s rozevlátou zádí, nebo pilovat rychlou stopu?
Pokud si myslíš, že to máš v ruce, tak si ji klidně vypni, ale pro začátek by asi stačil sportovní režim ESP.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
Hanz
Řidič začátečník
Příspěvky: 194
Registrován: úte 14 srp 18:46

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvek od Hanz »

Aktuálně jezdím se zaplou stabilizací, protože na sněhu a v mrazu se mě zrovna nechce při provozu riskovat. Párkrát, když jsem se jel projet za účelem zábavy, tak jsem si zapnul ten track mode, kde stabilizace ještě funguje, ale když vidí, že řidič to má v ruce, tak ho nechá si užít. Upřímně zatím nemám koule na to abych ve 130 a více chytal přetáčivý smyk, do stovky už jsem jich pár chytil a i těch nečekaných a trochu už si věřím, ale nad kilo je všechno mnohem rychlejší :(

Spíš bych piloval rychlou stopu, tam jsem si jistý. Na nějaké driftování to bude chtít spíš nějaký volný plácek.
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5425
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvek od M.Z. »

Na driftování je optimální Mýto a Sosnová
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
Hanz
Řidič začátečník
Příspěvky: 194
Registrován: úte 14 srp 18:46

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvek od Hanz »

Tam bych se letos take rád podíval :D
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Uživatelský avatar
metaljohn
Mistr volantu
Příspěvky: 553
Registrován: stř 16 úno 17:05
Bydliště: Svitavy/M. Boleslav

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvek od metaljohn »

jarka píše:Jo taky mě asi bude čekat malý zajíždění ;) .
Ale ale, copak se chystá? :D
MX-5 NB 10th AE, ex BMW E46 323i
Uživatelský avatar
Hanz
Řidič začátečník
Příspěvky: 194
Registrován: úte 14 srp 18:46

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvek od Hanz »

To by mě také zajímalo :)
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Odpovědět