Debata se podle me zbytecne dostava do osobni roviny, ktera skonci tak, ze se rekne, ze par uchylaku jezdi s takovou superkarou nevhodnym zpusobem a jinak je tu vsechno bozi. Tak to ale neni.
F80 je - trofunu si pouzit to slovo - objektive daleko od toho, co se z auta s takovou technikou, vykonem, potencialem da dnes dostat zejmena kvuli neschopnosti BMW udelat spickovy turbomotor. Neni to adekvatne rychle (cim nerikam, ze je to pomale). dostupna dynamika neni dostatecne vyuzitelna a spotreba je nesmyslne vysoka. Jen diky tomu je vubec najednou mozne srovnavat neco jako Golf a radu 3, jinak nesrovnatelna auta. Zpusob vyuziti (a tedy i vypinani ESP) limity snaze odhali, ale jeho zapnuti nic nevyresi.
Samozrejme, pokud to nekdo pouziva jako normalni auto, funguje to dobre, je to vec ocekavani. Ale minimalne osobne nemam duvod si pak kupovat M3 misto treba 330d. Zvuk je stejne z reproduktoru (vypnete ASD a klapku vyfuku a zvuk to nema zadny, ale zadny, to je jak Otavie 1,4 TSI), dynamika pro nejakych par predjeti z 80 nepodstatne jina, podvozek zbytecne tvrdy atd. A all-show se pozna leda na zvysene pozornosti PCR, i kdyz nedelate nic spatneho. O tu take malokdo muze stat.
Kdo chce M3 pro vyuzivani jejiho potencialu a ne proto, ze se mu libi nebo cokoli (nic proti tomu), toho F80 stezi muze naplnit blahem.