BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.

Re: BMW Divize

Příspěvekod Bond007 » ned 10 úno 23:01

pjanda píše:
Bond007 píše:Mas pro tohle nejaky konkretni cisla? Pokud nebylo moc vody, nebo moc snehu, prisla mi diky aktivnimu diffu F80 vcelku efektivni za techhle podminek.., kdyz ted jezdim s quattrem, prijde mi to na limitu mnohem hur ovladatelny, nez RWD...ale mozna je chyba ve me, v 285 21” kolech nebo v tom, ze to vazi pred 2t :D


Jaka cisla by sis tak predstavoval? ;) Bavili jsme se o tom, mne to prijde uz na mokru tragicky a snih uz jsem odmitl byt jen pokouset. Staci vlhko a byt limit neni zase tak nizko, tak hranice mezi dobrou trakci a uletem je siroka asi 0,1 mm a s tim motorem je tak narocny ji pokouset... Muzeme nekdy udelat prime srovnani, uvidime. Rikal jsem to uz drive, ale myslim, ze bude stacit mozna i -200 PS ve spickovem aute jine koncepce, abys nemel sanci ujet na mokru a -100 PS na suchu.

Mozna se mylim, mozna mi vytres zrak, je to jen muj pocit a predpoklad. Ale osobne bych si na to nevsadil ;)

Jinak RS6 neni zrovna prototyp nejake mrstne, ovladatelne, vyuzitelne ctyrkolky, to je dalnicni expres. To je taky velmi neefektivni auto, i o tom jsme se bavili...

Tak stalo by za to ty schopnosti kvantifikovat... kdyz jsem stridal 991 c4s a f80 prislo mi ze 911 moc nejede... stejne tak srovnani s gts... 130i po FL nebyla na vode taky buh vi jak citelna, takze nesdilim presvedceni o tom, ze je f80nepouzitelna
pocket rocket 40i
Bond007
Economy Run Master
 
Příspěvky: 2488
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvekod pjanda » ned 10 úno 23:05

Bond007 píše:Tak stalo by za to ty schopnosti kvantifikovat... kdyz jsem stridal 991 c4s a f80 prislo mi ze 911 moc nejede... stejne tak srovnani s gts... 130i po FL nebyla na vode taky buh vi jak citelna, takze nesdilim presvedceni o tom, ze je f80nepouzitelna


Nepouzitelna je silne slovo, pouzitelna je, z nejakeho obecneho hlediska je i rychla, ale kdyz poznas, co jde dostat z jinych aut z podstatne mensim vykonem, s jakou spotrebou, s jakymi pocity... Tak proste netesi, protoze vis, o kolik by to mohlo byt lepsi, kdyby to ci ono.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
 
Příspěvky: 2992
Registrován: ned 06 úno 13:20

Re: BMW Divize

Příspěvekod R.F. » ned 10 úno 23:13

pjanda píše:
Arnie J píše:pjanda: Takže hlavní problémy jsou, že je to při rychlé jízdě o hubu (nebo prostě ten výkon nejde naplno vytěžit) a moc to žere? Nepsalo se třeba o F30 335i, že je hodně efektivní?


Pro me je jsou hlavni problemy dva. Prvnim je mira vyuzitelnosti potencialu za jakychkoli jinych nez optimalnich podminek. Jednak samo maximum je relativne nizko kvuli limitum koncepce, 450 turbokoni v aute s motorem vpredu a RWD je omezujici. Na mokru budu velmi pravdepodobne rychlejsi s E90, kdyby F80 mela atmosfericky motor, je to mnohem lepsi auto, i kdyz by byla na 0-400 m pomalejsi.

Ale budiz, to by jeste az tak nevadilo, potiz mam nakonec hlavne s tim, jak se clovek v tak nedokonale ovladatelnem aute s tak ostrou hranici mezi drzicim a nedrzicim zadkem treba na mokru nadre, aby se ji vubec byl schopen blizit a co je pak vysledkem. Par set km takove jizdy je naprosto vycerpavajicich, hrajete si s maximem mozneho, vyzaduje to mimoradnou pozornost, protoze zadek bez vahani ulitne ve 180 na ctyrku pri prejizdeni z pruhu, cokoli takoveho... A nakonec jedete asi tak rychle, jako nekdo schopny s Octavii RS230 s prstem v nose.

S tim se tezko smiruji. Nebavim se, vytaci me to, jak to nejde dostat se dal. A rikam si, k cemu to tedy je?

Druhy problem je efektivita motoru, ktery zvladne za 30 podobnou prumernou rychlost co jiny za 15. Znovu, k cemu to? Ten R6 reaguje ve vsech pasmech otacek pomaleji nez 2,0 TSI 300, bez prehaneni, takze nedostavate v podstate zadnou pridanou hodnotu.

Ale mozna je problem jen jeden: Wannabe Fittipaldi. Tim to bude ;)

S tím se dá v pricipu souhlasit :-). Jen já bych osobně M3 za koncern zatím neměnil, pokud bych k tomu nebyl donucen okolnostmi :-) Nicméně je to asi dáno taky tím, že auto není můj primární pracovní nástroj a tím pádem mě ani ty neefektivnosti tolik netrápí.
V mých očích je M3 pořád zábavnější než koncern co se týče pocitů.
R.F.
Autoškolák
 
Příspěvky: 62
Registrován: úte 01 bře 19:31

Re: BMW Divize

Příspěvekod Bond007 » ned 10 úno 23:25

Problem s autama je, ze je to jak se zenskyma... nejlepsi je vzdycky ta cizi :))
pocket rocket 40i
Bond007
Economy Run Master
 
Příspěvky: 2488
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvekod MadJoe » ned 10 úno 23:56

Jezdim s F80 i na mokru a snehu a nevidim problem v ovladatelnosti toho auta za takovych podminek.
Prijde mi chovani auta dosti hodne na to, co lide prezentuji v recencich :ymhug:
MadJoe
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 107
Registrován: úte 13 led 09:43

Re: BMW Divize

Příspěvekod Lachende Bestien » pon 11 úno 02:28

Jezdím na čistém ledu se zavázanýma očima, řídím jednou rukou a druhou masturbuji, řadím rychlosti a držím v ní cigáro, lahváč, jointa a mobil, zatímco v mysli provádím 7 typů meditací zároveň a vylepšuji současné teorie kvantové fyziky, a nezdá se mi, že by mi ovladatelnost auta činila jakékoli obtíže; naopak vnímám při jízdě maximální pocit bezpečí, sucha a ochrany. (%)
Jinými slovy kdo se bojí, nesmí do lesa, aneb recenze píší lidé, kteří se nenaučili pořádně řídit, tak si to alepoň kompenzují grafomanstvím. :ar!
Uživatelský avatar
Lachende Bestien
Mistr volantu
 
Příspěvky: 560
Registrován: sob 18 čer 15:13

Re: BMW Divize

Příspěvekod Bond007 » pon 11 úno 06:36

Lachende Bestien píše:Jezdím na čistém ledu se zavázanýma očima, řídím jednou rukou a druhou masturbuji, řadím rychlosti a držím v ní cigáro, lahváč, jointa a mobil, zatímco v mysli provádím 7 typů meditací zároveň a vylepšuji současné teorie kvantové fyziky, a nezdá se mi, že by mi ovladatelnost auta činila jakékoli obtíže; naopak vnímám při jízdě maximální pocit bezpečí, sucha a ochrany. (%)
Jinými slovy kdo se bojí, nesmí do lesa, aneb recenze píší lidé, kteří se nenaučili pořádně řídit, tak si to alepoň kompenzují grafomanstvím. :ar!

V te posledni vete citim velkou cast tve sebereflexe :))
pocket rocket 40i
Bond007
Economy Run Master
 
Příspěvky: 2488
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvekod honziss » pon 11 úno 08:09

Chris Harris jednou v nakym testu porovnaval M5 a GS-F na promoklejch okreskach v horach a mel dost podobnej zaver: presto ze je GS-F technologicky sto let za opicema proti M5, nema takovej vykon a parametry, tak je v ni svezeni v realnym svete lepsi a rychlejsi, protoze ten vykon jde pouzit. A samozrejme to bude platit i pro jina srovnani. Jak tu nekdo psal, jet 200km a bejt kazdy 3 vteriny nepredvidatelne na hrane je dost unavny.
2x hybrid, 542k celkem
Uživatelský avatar
honziss
Letec
 
Příspěvky: 1835
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: BMW Divize

Příspěvekod mmira » pon 11 úno 08:23

MadJoe píše:Jezdim s F80 i na mokru a snehu a nevidim problem v ovladatelnosti toho auta za takovych podminek.
Prijde mi chovani auta dosti hodne na to, co lide prezentuji v recencich :ymhug:

jen tak na okraj, kolik toho na tom mokru a snehu najezdis s vyplou stabilizaci?
Autoforum.cz
beetle S
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
 
Příspěvky: 4649
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: BMW Divize

Příspěvekod Vrooom » pon 11 úno 08:29

Mozna na te citlive neovladatelnosti neco je. Nevim jestli nekdo jiny meri casy na mokro, ale tady si M4 moc dobre nevede 99. ze 102 aut :D ...

https://fastestlaps.com/tracks/autocar- ... ling-track
BMW M4 1:25.70
Ale napr. stara atmosfericka M5?
BMW M5 (E60) 1:08.40
E90
BMW M3 (E92) 1:16.90

To snad museli zmenit layout trati, jinak se mi tomu nechce verit.
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
 
Příspěvky: 1810
Registrován: sob 19 bře 15:16

PředchozíDalší

Zpět na Německá auta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků