řidičBOB píše:Akorát, že Genevo je naladěno správně. Člověk také pochází z opice a dnes je to patrno pouze u některých inžinierov

Tak při troše snahy není problém správně naladit i podobné zařízení, stačí troch trpělivosti a vhodné ekonomické a/nebo politické důvody, tím spíše, že výrobce má technologii již zmáknutou. Kdysi jsem o něčem takovém uvažoval a vím i o pár celkem úspěšných pokusech na toto téma, které ale (zatím) nebyly dotaženy do konce. Za sebekritiku dávám malé bezvýznamné plus!
pavproch píše:Může mít nový Tiguan vzadu nějaký laserový "zářič"?
Neska jedu skautíkem po I/58 z Krmelína do Staré Vsi a před začátkem Staré Vsi před mnou (těsně) odbočoval doprava nový Tiguan. Byl sem nalepený těsně za ním a v tu chvíli G One S umístěné pod horním okrajem čelního skla vedle prcátka zařvalo" laser". Bylo to mimo obec, nikde nebyl nikdo s pistolkou vidět ani tam není důvod měřit (je tam 90).
To nemusí mít s laserem nic společného, stejně tak silný signál v K pásmu může způsobovat FP v Ka pásmu. Detektor má uvnitř různé další mezifrekvence na zpracování, zesílení a vyhodnocování signálu, které při narušení signalizuji poplach v určitém pásmu. V minulosti se stávalo, že některé určité frekvence GSM BTS způsobovaly FP v Ka pásmu u jednoho typu detektorů, ale stejný zdroj generoval FP u dalšího typu detektorů. Stačilo, aby určitá mezifrekvence byla u jednoho typu odpovědná za Ka pásmo a u dalšího typu za laserové pásmo. Je to sice dost amatérsky a polopatisticky řečeno, ale pro správné pochopení podobného chovaní to stačí.
m4lcolm: Je sranda, kolik jedincu se nechalo zmanipulovat, ze se dobrovolne biji za cizi financni zajmy jako uzitecni idioti.
Nezávislé fórum o antiradarech, radarových detektorech a dalších ochranách proti změření:
http://antiradary-forum.cz