Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvekod rutak11 » sob 05 led 15:56

Já řídím většinu času v tomhle a podobných, chtějí po nás akcích celočerné boty, ve kterých ale chci, aby se mi dobře řídilo a neupekla se mi noha. Za mne spokojenost.
Obrázek

Ale nutno podotknout, že teď v zimě už jezdím i v teniskách s hodně tvrdou podrážkou, u kterých jsem si dlouho říkal, že to prostě nepůjde. Pak nastala párkrát situace, kdy to jinak nešlo...a najednou v tom jezdím běžně, i když to není úplně dobře.
Uživatelský avatar
rutak11
Autoškolák
 
Příspěvky: 90
Registrován: ned 06 kvě 01:59

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvekod jarka » sob 05 led 16:05

Dřív jsem na boty dost kašlal, ale má to něco do sebe. Dřív jsem jezdil v co nejširších (to sebou neslo i tlustou podrážku), aby se mi dobře dávali meziplyny bez přílišného vytočení nohy, ale většinou to bylo na úkor citu na brzdách. Když jezdím normálně tak na to pořád kašlu, ale když se jdu projet v miatě tak si beru vždycky řidičský, něco na způsob tohoto (konkrétní jsem už nenašel, mám je víc jak 5 let :) ): https://www.a3sport.cz/puma-speed-cat-core-417302-01/pP41730201-1?gci=fc60b16a3ad78fb0305eaf399354dcfffb2186e6&utm_source=glami.cz&utm_medium=cpc&utm_campaign=Glami.cz (a bohužel jsem si nenakoupil prosíravě zásobu jako pavproch - i když ten jeho typ bych asi nepreferoval :) ). Hlavní výhoda je tenká podrážka a výrazně lepší cit v noze na brzdách (na plynu a spojce je to podle mýho celkem jedno).

retron píše:... s MX-5 NB jsem toho najezdil docela dost, prvně bez papírů v 17ti pak i s Anniversary 6ti kvaltem a to auto je především hodné, na motor na suchu utrhnout nejde...

Ale jo, stačí jen malinko živější geo (pořád ale nic děsivýho) a to auto vysloveně tančí, klidně i ve vyšších rychlostech na trojku a 205 semi-slickách :) .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
jarka
Letec
 
Příspěvky: 2162
Registrován: stř 16 úno 10:46

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvekod Hanz » sob 05 led 18:23

Zatím mě z nabídek bot nic nenadchlo - klasické kecky budou na ježdění asi fajn, ale džíny nenosím, takže v tom budu vypadat jak jeliman, červené pumy nebo adidasy či jiné pestré barvy bohužel vyjdou úplně na stejno. Já mám totiž hnědé kalhoty od fjallravenu a k tomu si nic krom černých nebo hnědých bot nehodí a ty kalhoty mě fakt hodně sedí a nedám na ně dopustit. Ty mokasíny jsou na mě moc extravagantní. Já vím není to se mnou jednoduché i žena mě to dost často říká :D

Polobotky se mi jeví jako dobrý nápad, ale v životě jsem si podobnou obuv nekoupil, takže vyhledat kvalitního výrobce, měkkou podrážku a přijatelnou patu bude dost problém. Řešení jsem už psal, nechat si ušít boty podle představ, to je ale drahá sranda, sice na celý život, ale drahá. I kdyby vydrželi do smrti s minimální následnou investicí, tak i pak je to stále drahá sranda. Musel bych je nosit přes 30 let aby se to dostalo kolem 1000 ročně, čili relativně únosná suma.

Nevím jak prezentují Toyobar, ale za ty peníze je to spolu s MX5 jediná zadokolka s rozumnými provozními náklady a samosvorným diferenciálem. Všechno co je výš cenově, tak rostou spolu s výkonem i provozní náklady. Pokud chcete nové auto a nemáte zrovna miliony pod polštářem, tak se dá vybírat jen mezi dvěma. Zbytek je už pro movitější lidi. S novou MX5 se dá u obou motorizací zadek utrhnout, mám to ozkoušené, ale na druhou stranu to nejde nijak extra snadno a výkon je na to skoro až nedostatečný.

Subaru WRX Sti bych bral taky, ale prvně byla cena proti, potom jsem se začal dočítat, že se toho všichni relativně brzo zbavují. Proč se toho všichni zbavují a po delším studování se začlo objevovat to, že si to klidně vezme i dost přes 20 litrů, když to ženete. Pak diferenciály a ve finále ten provoz je pomalu dražší než auto. Asi se dá za ty peníze sehnat něco jako BMW 140i nebo jak se tomu nově nadává, což je šestiválec a určitě nebude tolik papat a zábava s tím bude taky.
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Uživatelský avatar
Hanz
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 164
Registrován: úte 14 srp 18:46

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvekod Stepan » sob 05 led 20:34

přes dvacet litrů je sice reálná, ale ne příliš přesná definice. Za mě lehounce pod 30, záleží jestli nafasuju nějakou zátěž na sedadlo spolujezdce. :ymparty:
2x dvojlitr dýzl, 0,5x dvouapůla v turbu, šalinkarta a pěškobus.
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
 
Příspěvky: 2638
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvekod Hanz » sob 05 led 21:15

Kdyby tě ta zátěž slyšela, to by se pak začli dít věci :D
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Uživatelský avatar
Hanz
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 164
Registrován: úte 14 srp 18:46

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvekod Zajda » sob 05 led 21:23

Na spotřebu myslím byli všichni majitelé připraveni, spíš se toho zbavovali po prvním až druhém motoru přidřeném na klice ve slabých desítkách tisíc km :-)
Vorsprung durch traktor & riced out MPV
Uživatelský avatar
Zajda
Mistr volantu
 
Příspěvky: 858
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvekod Stepan » sob 05 led 22:22

No kdyby někdo chtěl, tak na sportovnichvozech je spousta MY2014 na prodej. Letos jim doběhne záruka, takže půjdou za pár :ymparty:
2x dvojlitr dýzl, 0,5x dvouapůla v turbu, šalinkarta a pěškobus.
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
 
Příspěvky: 2638
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvekod Hanz » sob 05 led 23:31

Zajda píše:Na spotřebu myslím byli všichni majitelé připraveni, spíš se toho zbavovali po prvním až druhém motoru přidřeném na klice ve slabých desítkách tisíc km :-)


Přidřený motor? Nějaká konstrukční vada? Nikde jsem se to nedočetl, takže jsem teď trochu vyvalený :D
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Uživatelský avatar
Hanz
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 164
Registrován: úte 14 srp 18:46

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvekod Zajda » ned 06 led 00:27

Jen rychlé reference z Googlu:
https://www.torquenews.com/1084/subaru- ... re-lawsuit
https://www.torquenews.com/1084/subaru- ... re-lawsuit
Jeden známý, nevím už jestli po 2. nebo 3. zkáze 2,5l motoru u STI hatchbacku, raději jaksi zlegalizoval v autě JDM 2litr.

Nějaké bývalé majitele máme i na fóru, ti by se možná mohli rozpovídat :-)
Vorsprung durch traktor & riced out MPV
Uživatelský avatar
Zajda
Mistr volantu
 
Příspěvky: 858
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvekod Hanz » ned 06 led 01:04

angličtinu né, německy to nevedou? :D Hodím to do googlu, ale zítra. Teď už nevidím ani klávesnici.
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Uživatelský avatar
Hanz
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 164
Registrován: úte 14 srp 18:46

PředchozíDalší

Zpět na Výběr auta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků