 Prostě cíleně v tom jezdit většina lidí nechce. Pokud to nebudeme řešit stran místa na parkování apod. Kdo by nechtěl 750i, že ?
 Prostě cíleně v tom jezdit většina lidí nechce. Pokud to nebudeme řešit stran místa na parkování apod. Kdo by nechtěl 750i, že ?   O servisních nákladech u poptávaných ojetin se nemá cenu se bavit. To je buď a nebo a kolikrát tě nespasí ani nové auto. Vezměme v úvahu 2.3 Ecoboost u Focuse. Ti majitelé čekali i přes rok, než se k tomu Ford postavil. Nebo praskající řetězy u prvních TSI...
  O servisních nákladech u poptávaných ojetin se nemá cenu se bavit. To je buď a nebo a kolikrát tě nespasí ani nové auto. Vezměme v úvahu 2.3 Ecoboost u Focuse. Ti majitelé čekali i přes rok, než se k tomu Ford postavil. Nebo praskající řetězy u prvních TSI... Takže za mě a těžko se mi to říká - nehledět na výbavu, nehledět tak úplně na kilometry, ale na celkový stav. Kámoš má skoro 4letého Tourana 2.0Tdi (2014ku) s DSGčkem a na něm 450 000Km. Před první STKčkou (což je dost extrém, to je jasný)...Krásné, zachovalé auto a jezdí úplně normálně. Nepochopím, pokud je to soukromý prodej a borec má to auto špinavé zabordelené...na měrce olej na minimu a takhle ti ho "prezentuje" jako zájemci. Prostě pokud ten chlap nemá ty vole ani snahu zamaskovat svoje "mrdám na to", tak to se otáčím a jdu do řiti, to nemá cenu (dobře pro mě). Protože jaké další překvapení tě tam čekají ? No já to zjišťovat na sobě nehodlám.
O nákupu auta by se dala napsat knížka. Takže obezřetně..A myslím, že třeba to benzínové Mondeo (nebo jiné podobné auto) má i předpoklad, že by to nemuselo mít najeto 300, což se taky počítá.


 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
 nejspíš španělské brambory
 nejspíš španělské brambory

