Otázky z autoškoly: Přetáčivý smyk s autem s předním náhonem budeme řešit jak? Mírným přidáním plynu a natočením volantu ve směru smyku. Přetáčivý smyk s autem se zadním náhonem budeme řešit jak? Varianta 1) Sešlápnu spojku a modlím se! Varianta 2) Za dva a plnej pi*oo! (pro otrlé)
sry za ozivenie starej temy, ale zrovnat pretacavy smyk na beznej predokolke?
spojka, alebo pridat plyn? nech robim co robim, vacsinou ma to prehodi na druhu stranu, kde to ustojim len kvoli tomu ze uz idem pomaly... (skusam to na letisku asi v 70tke, ked ma prehodi tak idem ledva 50...) stat sa mi to okolo 100vky tak to skonci hodinami
možná by stačilo nějaký rozumný auto. i blbá O2 na sjetejch zimákách v létě, když sem jak kokot dělal myšku,a letěl sem asi ve 120 prakticky kolmo bokem, tak se dala srovnat, i když sem si už vybíral lampu, kterou bych trefil. a nebo rychlejší reakce
2016 Opel Astra K 1.4T 92kw - EDS Phase 1 185PS/290Nm 2018 Honda PCX 125
O2 taky bez ESP. Ale tam hodně dělá, že je to dlouhý. Ta Dacia se určitě strašně houpe. Tak výkon na to aby tě to vytáhlo tam asi moc nebude.. nejlepší bude včasná reakce
2016 Opel Astra K 1.4T 92kw - EDS Phase 1 185PS/290Nm 2018 Honda PCX 125
Výkon nevýkon, i mírné potáhnutí předkem, které to trochu stabilizuje a zároveň přenese něco hmotnosti na smýkající se zadek a přičapne ho se počítá. V opačném případě (při puštění plynu) se motorem naopak bude brzdit. Mírné brždění vs mírné přidání už je poněkud větší rozdíl. Takže raději spojkou vyřadit motor z rovnice úplně, než jen ubrat. Tolik k teorii, která v praxi a zlomku sekundy kdy jde do tuhého pomůže tak z 0,5 %. Přirozený instinkt totiž velí pustit plyn Taktéž je sice přirozené kontrovat proti smyku, jenže ještě větším průserem zavání, když se kontr přežene nebo včas nevrátí zpět a auto se smýkne ještě razantněji opačným směrem.
Jinak lepší auto než houpající se dlouhou vanu si na trénink nedovedu představit, vše dá vědět dopředu a probíhá to pomaleji než s malým autem na tvrdém podvozku.
abgx1 píše:sry za ozivenie starej temy, ale zrovnat pretacavy smyk na beznej predokolke?
spojka, alebo pridat plyn? nech robim co robim, vacsinou ma to prehodi na druhu stranu, kde to ustojim len kvoli tomu ze uz idem pomaly... (skusam to na letisku asi v 70tke, ked ma prehodi tak idem ledva 50...) stat sa mi to okolo 100vky tak to skonci hodinami
IMHO je problém v tom, že to člověk překoriguje. Takže cvičit cvičit cvičit. A rozhoupaný auto se už uklidňuje blbě.