Auto na dlouhé cesty
Re: Auto na dlouhé cesty
Ja si teď připlácel za AGR sedačku do Insignie. Všichni na to pějou jen chválu tak se těším na první dlouhou cestu...
Illegal only when police there, police not there habibi everything legal.
Re: Auto na dlouhé cesty
dovolim si nesouhlasit. konkretne s Tuaregem. nedavno jsem musel nekam dojet v Tuaregu V8 TDI v maximalne vybave (auto byvaleho VW SK manazera, ktere si pri odchodu vzal s sebou) a byla to strasna koza. nejelo to zle, ale podvozkove a hlavne pozici za volantem bida. a to nemluvim o zadnich sedackach, kde maji lidi kolena pod bradou.honziss píše:amater píše:V dobrem SUV (Q7, Touareg, RR, RX) to na dalnici taky neni zly, akorat to holt vic zere.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Auto na dlouhé cesty
Nerikam ze je synonymem pro pohodlne sedacky, uvedl jsem jen jako priklad... podobne i s tou octavii, nerikam ze je to pohodlne auto, uvedl jsem to jako priklad pro porovnani dvou aut (SUV / sedan) pribilzne stejne cenove kategorie...řidičBOB píše:Od kdy je Recaro synonymum pro pohodlné sedačky?
obecne mi ani tak nejde o konretni znacku/model spis mne jen vrta hlavou "co dela auto pohodlnym"... (resp aby byl konkretnejsi - co v aute "zpusobuje" to ze v nekterem aute je clovek vic a v jinem min unaveny z dlouce cesty)
Btw: znate nekdo nejakou jinou spolecnsot nez Recaro, kdo se zabyva i tim ze poskytne "lepsi" sedacku do auta?
Re: Auto na dlouhé cesty
Obecně :amater píše: Ma smysl si nechat auto odhlucnit resp si tam dat nejakou dobrou sedacku? Mame relativne nove auto (2r), kupovali jsme v akci, neslo nic vybrat/priplatit, auto mi jinak vyhovuje, ale napr v sedacce si nejak nemohu najit tu spravnou polohu...
Vim ze existuji firmy, ktere by tam dali jinou sedacku (recaro - relativne drahe), nebo se da sedacka nechat precalounit...
Odhlučnění má smysl. Odhlučňoval jsem si sám už třetí auto v řadě. Pouze jednoduše pro potřeby audio = pouze dveře. Ano, je to znát. Pro vytlumení auta - z důvodu požadavku vyššího akustického komfortu (jízda po dálnici apod.), je třeba ale udělat i protipožární stěnu, která tě odděluje od motoru, kapotu (s rozmyslem...), nejlépe celou podlahu a celý prostor všech podběhů a podlahy v kufru. Cenově se bavíme o částkách okolo 30K. Mrzí mě, že kvůli aktivnímu mazání odkazů z podezření na propagaci nemohu odkázat na konkrétní 2 firmy. Je tam bohatá fotodokumentace toho, jak to odhlučnění probíhalo, jaké materiály se použily a kolik to stálo.
Počítej také s tím, že ten interiér může začít u některých aut vrzat. Protože tady skutečně platí, že jak něco jednou rozebreš, už to nebývá v mnoha případech i přes použití nových čudlíků apod. jako předtím. Vyjímku tvoří pár aut, která mají dveřní tapce na šrouby. Mělo to například Mondeo mk3..nebo na nýty...Tuším Volva.
Sedadla - zpravidla je nejjednodušší varianta najít bourané auto stejného typu v lepší výbavě a předělat ty sedadla. Původní si uschovat pro případ prodeje. V případě koncernu by možné při stejné platformě bylo zaměnitelné například sedadlo mezi Octavií a Golfem..nebo Polem a Fabií atd..ale jistý si tím nejsem, nezkoušel jsem to.
Co dělá auto pohodlným ? Já nejsem žádnej dálniční pilot, ale taky jsem (a ne málokrát..bohužel pro mě) jel v tahu i 1600Km (to bylo pro mě osobně ale už fakt na hraně). Pohodlí se z mého pohledu skládá velkou měrou z tichého interiéru...Dobrého sedadla a obecně polohy za volantem - torjůhelník ruce-nohy-prdel a z dobrého podvozku. Osobně bych vzal velmi za vděk Citroenem C5 nebo Mondeem co se dlouhých cest týče. Na to nepotřebuju Pullmanna. To má každý jinak. Otec miluje tvrdé sedadla. Já z Octávky a koncernu obecně rostu. Ty betonové sedadla jsou pro mě čisto čistá mučírna a se slzou v oku vzpomínám na staré "gaučáky" z Francie...
Re: Auto na dlouhé cesty
klidne linky na firmy, ktere si zaslouzi reference, nahod. mazeme to jen tem, kteri se zaregistruji a zacnou okamzite spamovat.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28602
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Auto na dlouhé cesty
Zadní sedačky souhlas - to je taková CPZtka v kůži. Ale přední sedačky ok, pozice za volantem taky - a to nejsem žádný drobek. Podvozek jedu v podstatě jenom SPORT mimo město a COMFORT v Praze - a fakt s tím nemám problém.mmira píše: dovolim si nesouhlasit. konkretne s Tuaregem. nedavno jsem musel nekam dojet v Tuaregu V8 TDI v maximalne vybave (auto byvaleho VW SK manazera, ktere si pri odchodu vzal s sebou) a byla to strasna koza. nejelo to zle, ale podvozkove a hlavne pozici za volantem bida. a to nemluvim o zadnich sedackach, kde maji lidi kolena pod bradou.
250kW
195kW
100kW
195kW
100kW
Re: Auto na dlouhé cesty
Já mám rekord 1300 km z Cote d'Azur do Čech. Ale neplačme, můj táta dával s plně naloženou 1000 MB se zahrádkou na střeše cestu z Plzně na jih Bulharska za 3 dny. Nebyla klima, nebyly asistenti, nebyla navigace, nebyly dálnice, v Rumunsku mraky koňských potahů. Proto se tak trochu usmívám, když slyším, co v autě opravdu, ale opravdu musí být.honziss píše:1600km v tahu zni jako slusnej masakr
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Auto na dlouhé cesty
Jojo, vzadu jsme měli místo tabletu knížku a jak to hezky ubíhalo 

GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28602
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Auto na dlouhé cesty
Já byl na jeden zátah Praha - Paříž - Praha...
Za komárů to bylo bezva - Fiat 500, 2+2, zahrádka a tradá do Jugošky! Samo, co je klima, to jsme ani netušili...
Za komárů to bylo bezva - Fiat 500, 2+2, zahrádka a tradá do Jugošky! Samo, co je klima, to jsme ani netušili...
250kW
195kW
100kW
195kW
100kW