Bakalářská práce - Reklama v automobilovém průmyslu

Volné diskuse na libovolná témata...
Odpovědět
mrezny
Spolujezdec
Příspěvky: 3
Registrován: pon 16 črc 16:55

Bakalářská práce - Reklama v automobilovém průmyslu

Příspěvek od mrezny »

Dobrý den, píši bakalářskou práci týkající se vlivu reklamy v automobilovém průmyslu. Součástí praktické části je dotazník, u kterého potřebuji respondenty, kteří se vyznají v automobilech a současné situaci na českém trhu. Rád bych Vás poprosil o jeho vyplnění.
Odkaz zde: http://pless.cz/car.html

Za každý vyplněný dotazník navíc věnuji 20 Kč na rozvoj nezávislé žurnalistiky v České republice.

Děkuji za Váš čas i za Vaše odpovědi

Michal Režný
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28442
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Bakalářská práce - Reklama v automobilovém průmyslu

Příspěvek od řidičBOB »

Dneska je moderní nic nepsat...CtrlC&CtrlV ;-)
No pain, no gain.
Vespa time \m/
mrezny
Spolujezdec
Příspěvky: 3
Registrován: pon 16 črc 16:55

Re: Bakalářská práce - Reklama v automobilovém průmyslu

Příspěvek od mrezny »

Na ministerský post bohužel neaspiruji :)
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 4135
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Bakalářská práce - Reklama v automobilovém průmyslu

Příspěvek od HondaMan »

Jaký je smysl dotazníku?
Jaké se z něj budou vyvozovat závěry?
Vyplnil jsem, ale celou dobu jsem mel pocit že cílem je mít dotaznik...
Illegal only when police there, police not there habibi everything legal.
mrezny
Spolujezdec
Příspěvky: 3
Registrován: pon 16 črc 16:55

Re: Bakalářská práce - Reklama v automobilovém průmyslu

Příspěvek od mrezny »

Dobrý den, děkuji za vyplnění. Smysl dotazníku musí zůstat skrytý kvůli případnému zkreslení odpovědí dalších respondentů. V zásadě Vám ale mohu prozradit, že dotazníků je více variant, které jsou respondentům náhodně přiřazovány a které se budou navzájem porovnávat. Je tedy pochopitelné, že máte z jednoho vyplněného dotazníku takový pocit. Ujišťuji Vás však, že ve výsledku při porovnání dotazníků budou vyvozené důsledky dávat smysl. Pokud máte zájem o výslednou práci, napište mi svůj email na 92304975@fsv.cuni.cz a rád Vám ji, až bude hotová, pošlu.
Odpovědět