Schvalne skúsim porovnať Fabiu RS alebo Octaviu RS vs 325i...výkon ten isty, rozdiel v jednom pripade hmotnosť v druhom ani tá...uvidíme, snad ma tu zase neukameňujetepjanda píše:pavproch: Ale tady Vam trochu hapruje vykonKdyz budete chtit jet opravdu rychle, treba trvale pres 200 km/h, bude mit Scout jazyk na veste a vezme klidne 20 litru. 330i se pri takovem tempu ani nezapoti a vezme citelne mene... A kdyz zase pojedete prilis usporne, bude 330i doplacet na to, ze s sebou "tahne" prilis mnoho nevyuziteho potencialu.
Len ten vykon Vam v tom chyba, len ten vykon
BMW Divize
- Snowman000
 - Letec
 - Příspěvky: 5739
 - Registrován: čtv 17 bře 09:36
 - Bydliště: Bratislava
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: BMW Divize
Konzerva od sardiniek s LSD
7-miestne GTI
						7-miestne GTI
Re: BMW Divize
jo, je to tak: skautíka jsem prozatím jen jedinkrát vyhnal až k Vmax (218 tacho - v noci na obchvatu Olmutz ) a PP v tu chvíli ukazoval okamžitou nad dvacet...pjanda píše: trvale pres 200 km/h, bude mit Scout jazyk na veste a vezme klidne 20 litru. 330i
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
						Re: BMW Divize
tam je to silne z kopce 
, na rovine tipuju tak 30+ 
			
			
									
									Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
						V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
Kdyby nekdo chtel poradne hybridni BMW... Pak musi vyrazit do Ciny 
http://www.autoforum.cz/bleskovky/bmw-5 ... id-odhalen
			
			
									
									http://www.autoforum.cz/bleskovky/bmw-5 ... id-odhalen
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
						Skanz3n
Re: BMW Divize
Když očistím link na Fabie od RS tak je průměr 6,35l/100km a nejvyšší dosažený 8,53l/100km. S fábií 1.2tsi dsg mám typicky průměr mezi 8-8,5 při režimu 50/150/150 gps a na spritmonitoru bych obsadil krásné druhé míst. To znamená, že na tuhle spotřebu už se musí člověk trochu snažit a Fábie jde při zrychlování často do plných, ale neakceleruje se vždy na nejvyšší možnou rychlost. Jedná se spíš plynulou jízdu.Arnie J píše:Jako je logické, že když 1.2 TSI někdo šlápne na krk, tak začne trochu neúměrně žrát ... ale nikdy se to v globále nemůže rovnat se spotřebou 325i.
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... tmodel=325
COME ON!
M52B28 mi v pětce vezme při stejném stylu někde mezi 10-10,5 a M50B25 ve trojce mi vezme zhruba o litr víc.
Ekorally, což je v mojim podání jízda předpisovou rychlostí znamená Fábie kolem 5l, pětka i trojka kolem 7,5l. Bez dálnice.
Spotřebu R6-tek považuju za fantastickou vzhledem k objemu, ale jsem vždy o 1,5-2,5l výš než u 1.2tsi. Čistě město změřený nemám, ale tam rozdíl ještě narůstá.
RWD
						Re: BMW Divize
Nedávno se BobAsh rozplýval nad spotřebou Jetty 1.2TSi, která mu v "ucpané" Praze jela za 6/100...
A Vojtěch je asi ten poslední, koho bych podezříval z fandění downsizingu...
Takže já bych 1.2TSI rozhodně nezavrhoval.
			
			
									
									A Vojtěch je asi ten poslední, koho bych podezříval z fandění downsizingu...
Takže já bych 1.2TSI rozhodně nezavrhoval.
Illegal only when police there, police not there habibi everything legal.
						Re: BMW Divize
dneska kolem me projela M3, ma to docela zajimavy zvuk 
 Nestihl jsem fotak bohuzel tasit vcas 

			
			
									
									
						
Re: BMW Divize
Caddy: Po strance projevu motoru je nova M3 vyborna. Sice by mohl byt jeste trochu zivejsi dole (holt Euro 5, 3,2 R6 je jeste linearnejsi) a nemusel by mit tak vysokou spotrebu pri zatezi (porad je to ale mnohem lepsi nez turbo), ale na dnesni dobu je to stejne poklad. Charakter, odezvy, litrovy vykon, zvuk... Rok dva a mame tu turbo, zustane uz jen ten litrovy vykon 
			
			
									
									Milovník starých pořádků.
Skanz3n
						Skanz3n
Re: BMW Divize
tak budoucí oturbená R6 by nemusela mít úplně špatný zvuk ... pokud se jim teda nepodaří vymáčknout 400+ koní ze čtyřválce 
			
			
									
									V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
						Re: BMW Divize
Tezko bude mit nejake turbo tak pekny zvuk jako atmosfericke R6 a V8, ktere toci pres 8 000 ot. Uz kvli tem otackam... U turba se vetsina zvuku obvykle nahoni na vyfuku, u techto motoru slysite motor 
			
			
									
									Milovník starých pořádků.
Skanz3n
						Skanz3n