Volkswagen obecne

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.

Re: Volkswagen obecne

Příspěvekod Snowman000 » pon 02 črc 13:57

DoubleSix píše:Driver: obávám se, že manuální převodovky budou brzy výjimkou. Všechny ty asistenční systémy potřebují ke svým vylepšeným funkcím automat. Viz Subaru, s eye-sight je už jen cvt.


Dalsi dost padny dovod! Z rovnakeho dovodu je uz v 99% aut EPAS...

Driver: Aby si s tym nastupom mHEV nebol prekvapeny...to neni nejaka vec, ktoru by zakaznik sam chcel a bola to teda vysada nejakej vyssej triedy... :-B
"If in doubt, flat out" - Colin McRae 1968-2007

"Co si sami neodřídíte, to nemáte, na všechno ostatní je tady Playstation." - Pavel Janda
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
 
Příspěvky: 3739
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava

Re: Volkswagen obecne

Příspěvekod Zajda » pon 02 črc 15:36

driver píše:Zajda: Chtějí kvedlat,cena pořizovací,náročnější údržba,životnost, servis a spotřeba. Prostě peníze.

K těm testům 1.5 TSI to nejsou relevantní testy ale subjektivní pocity pár novinářů. Někomu to nebude sedět nikdy, někdo se s tím naučí a někdo si první co udělá, vypne startstop přes napětí a pak má život jednodušší

Potřeba kvedlání u někoho, kdo se chce jen každý den posunout do práce, ustane po první jízdě v automatu.
Jestli se najde člověk, kterého vyloženě baví řídit a řadit, a oslovuje ho zrovna Polo nebo Golf, to se dostáváme už do hodně okrajové části klientely.
Samozřejmě dokud to u auta za 300-500 tis. znamená příplatek v desítkách tisích Kč, bude stále mít levnější manuál zákazníky.

Subjektivní pocity jsou jedna věc, druhá je že by stopstart a režim plachtění měl být odladěný tak, aby nad tím člověk vůbec nemusel přemýšlet. Pokud budou psychologické boje se SW v autě náročnější než řazení, pak už je opravdu lepší zůstat u manuálu :-)

A pochybuju že typického zákazníka vůbec napadne řešit deaktivaci SS a následně pochybuju, že to většina servisů ochotně udělá člověku z ulice, bez dlouholetých vztahů.
Byť např. v Dobe Caru by mi vyhověli, ale to jsme na větši vesnici a prodejce byl jednáním celkově stará škola.
Vorsprung durch traktor & riced out MPV
Uživatelský avatar
Zajda
Mistr volantu
 
Příspěvky: 795
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Volkswagen obecne

Příspěvekod pavproch » pon 02 črc 17:47

Alfons? :D
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 11800
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik N52 & brambor 3er N53

Re: Volkswagen obecne

Příspěvekod Zajda » pon 02 črc 18:08

Jj, přišel jsem v sobotu půl hodiny před zavíračkou, jelikož jsem se zdržel v Suzuki, a projeli jsme ještě 2 auta.
O pár týdnů později mi sehnal předváděčku TSI 70kW pro srovnání (uvažoval jsem o Trumfu:D), samotné akci byl pak přítomen šedovlasý kolega, na jméno si nevzpomínám. I s ním byla rozumná řeč. Ani na doprogramování teploty oleje v základním palubním počítači se mi nevysmáli a tvářili se že by to zkusili vyřešit :)
Naposledy upravil Zajda dne pon 02 črc 18:09, celkově upraveno 1
Vorsprung durch traktor & riced out MPV
Uživatelský avatar
Zajda
Mistr volantu
 
Příspěvky: 795
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Volkswagen obecne

Příspěvekod driver » pon 02 črc 18:09

Mě mnohem víc rozčilují auta se spínačkou (Fabia3 např)
To ti zhasne start stop, a když to nenaskočí hned, tak vůbec a točit klíčkem honem na křižovatce je za trest.
Jak je start bezklíčový, (jsou i bez keyless, jen tlačítko na start) tak nemám problém, a když start stop vypneš, tak fajn.
Plachtím 4roky v předchozí generaci a nevidím v tom téma.
Brzdou se to přepne na rekuperaci a brzdí to motorem, plynem to vypne a zase plachtí akorát mohli nabídnout širší možnosti nastavení, mnohem širší, ve více režimech a ve více stupních, ale tak to byla první generace plachtění, počítám že teď v druhé to bude lepší.
Polo, Golf, Octavie, všichni to chtějí se silnými motory bez automatu, nechápu proč, ale chtějí, prostě konzerativní zákazník! Nejlépe by chtěli RS R a sedmikvalt manuál. Možná by i pade připlatili nad DSG šílenci :D
Start Stop Ti vypnu na mobilu, tak z toho nedělej vědu, a kdykoliv to lze vrátit ;)
Zákon č.361 o silničním provozu, §30: Znamení o změně směru jízdy MUSÍ řidič dávat VČAS PŘED ZAPOČETÍM jízdního úkonu.
Uživatelský avatar
driver
Letec
 
Příspěvky: 1185
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: Volkswagen obecne

Příspěvekod abgx1 » úte 03 črc 08:25

Maualny 7kvalt? To vobec existuje? Ako das 7rychlosti na riadiacu paku?
abgx1
Pan Řidič
 
Příspěvky: 427
Registrován: stř 14 říj 17:09

Re: Volkswagen obecne

Příspěvekod driver » úte 03 črc 08:34

Tak když nemáš řidičák skC tak se zkus podívat na řadičku ve starším busu kolik tam je rychlostí ;)
Proti tomu je 7q manuál úplná brnkačka bez půlek
Zákon č.361 o silničním provozu, §30: Znamení o změně směru jízdy MUSÍ řidič dávat VČAS PŘED ZAPOČETÍM jízdního úkonu.
Uživatelský avatar
driver
Letec
 
Příspěvky: 1185
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: Volkswagen obecne

Příspěvekod Dix » úte 03 črc 09:18

abgx1 píše:Maualny 7kvalt? To vobec existuje? Ako das 7rychlosti na riadiacu paku?



274_4e16b419e94fb.jpg
Bez bodů
Uživatelský avatar
Dix
Mistr volantu
 
Příspěvky: 840
Registrován: čtv 17 úno 09:00

Re: Volkswagen obecne

Příspěvekod abgx1 » úte 03 črc 15:50

ako sa tam ta 7cka radi? :) nejak zatlacis paku, ako ked davas Rko?
abgx1
Pan Řidič
 
Příspěvky: 427
Registrován: stř 14 říj 17:09

Re: Volkswagen obecne

Příspěvekod Dix » úte 03 črc 16:21

Nevím.Jsem to viděl jenom na fotce.
Bez bodů
Uživatelský avatar
Dix
Mistr volantu
 
Příspěvky: 840
Registrován: čtv 17 úno 09:00

PředchozíDalší

Zpět na Německá auta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků