
Plusem je, že to má dospělý motor, který je schopen jezdit pod 7, ale umí si také vzít svoje, když se od něj něco požaduje. Jelikož to má o nějakých pár kilo méně než O3RS, tak dynamika je víc než dobrá. Auto je lehké, velmi dobře ovladatelné a se slušnou odezvou od volantu a kol. Osobně mi u přemotorovaných FWD vadí, že to neumí přenést výkon na silnici. Dneska bylo sucho a cca 18-20 stupňůch. Při rozjezdu 1 plný se rozbliká kontrolka trakce a je po ptákách...což je vcelku škoda. Za mokra si to ani nechci představovat. Vrátím se ale k podvozku - ten je naladěný hodně do sportovna a řidič se cítí jako v motokáře. Nicméně je velmi přesný a řidič má informace, co se děje mezi koly (18") a vozovkou prakticky v každé situaci. U Pola nelze DCC, což je asi škoda. Čili motor a podvozek je za 1. Zvuk pěkný - lepší než jsem čekal. Hezky si to prdí, když to přeřazuje.
Uvnitř je to takové laciné...vadí mi, že loketní opěrku nelze výškově upravit, trošku lacině vyhlížející tvrdé plasty prakticky všude a jelikož má Polo mechanickou ručku, u DSG mi chyběl AUTO HOLD
