Má smyls jakoukoliv naftu točit přes 4000?Mr.Semtex píše: Podle Tebe jede 2.0 TDCI lépe v nižších otáčkách a má smysl ho točit přes 4000 ot.? Protože já jsem nic takového nezaznamenal a navíc mi přišel i hlučnější..
Ojeté auto do 350 000,-
Re: Ojeté auto do 350 000,-
Mondeo 2004 Turnier 2.0i
p.: Dodge Grand Caravan SE 3.3V6 FFV 2008
p.: Dodge Grand Caravan SE 3.3V6 FFV 2008
Re: Ojeté auto do 350 000,-
Mr.Semtex: 2,0 TDCI a hlucnejsi? Neznam tissi ctyrvalcovy diesel. Mluvim o 100 kW HDI pouzivanem treba ve Focusu Mk II, ne Fordove 2,0 TDCI, ktery byl tusim v predchozim Mondeu s vykonem kolem 96 kW. Zrovna spektrem vyuzitelnych otacek nevynika, ale je mekky a tedy i dole prijemny, nahore uz moc chuti do zivota nema, ale jemny zustava.
2,0 dCI je nahore lepsi (to tak i musi byt, jinak by z toho ten vykon nedostali), ale je tak tvrdy, hlucny a neprijemny, navic ma dlouhe prodlevy, ze bych ho nechtel ani zadarmo. Pro me byl Megane RS dCi otresny zazitek, vuz za trest.
Kolik jste toho najel s Meganem RS dCI?
Jinak pochopte, ze se nebavime o nejakem sportaku blizkemu benzinovemu autu
Rekl jsem rovnou, ze neco takoveho vubec neexistuje, rozdil mezi ridicskou atraktivitou benzinove a dieselove verze je vzdy propastny. Rec je o snesitelnem dieselovem kompaktu se solidnim vykonem. Podtrhl bych slovo snesitelnem. 2,0 TDCI/HDI je snesitelny, 2,0 dCi z MRS pro me nebyl snesitelny ani trochu. Pouzitelnosti, uzivatelske privetivosti a prijemnosti zde tedy davam prednost pred vykonem.
2,0 dCI je nahore lepsi (to tak i musi byt, jinak by z toho ten vykon nedostali), ale je tak tvrdy, hlucny a neprijemny, navic ma dlouhe prodlevy, ze bych ho nechtel ani zadarmo. Pro me byl Megane RS dCi otresny zazitek, vuz za trest.
Kolik jste toho najel s Meganem RS dCI?
Jinak pochopte, ze se nebavime o nejakem sportaku blizkemu benzinovemu autu
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Ojeté auto do 350 000,-
Moc ne, ale pár set km to bylo.. Tady je ale koukám jakákoliv další diskuze marná, Vám snad dávají na ty testy úplně jiné auta, než co potom prodávají..pjanda píše:Kolik jste toho najel s Meganem RS dCI?
Právě že, jak kterou..Jelass píše:Má smyls jakoukoliv naftu točit přes 4000?
Naposledy upravil Mr.Semtex včera, dnes a zítra, celkově neupraveno 3x
Re: Ojeté auto do 350 000,-
Ono je taky rozdíl v čem ten 1.9 JTDm je namontovaný. U Alf 147/GT si evidentně s odhlučněním nikdo moc práce nedal - možná to brali tak že v takovém autě více slyšitelný motor nevadí, nebo chtěli ušetřit hmotnost tlumících materiálů...? Naopak ve 159 nebo Cromě je ten motor odhlučněný velmi dobře, Croma (po zahřátí) s ním není subjektivně hlučnější než třeba Passat 2.0 TDI CR, současný C5 2.2 HDI nebo současný Avensis.pjanda píše:JTDm je podle me dost prumerny diesel se znacne nadsazenou image. Je snad leda relativne efektivni a muze byt vykonny, ale jinak je tvrdy, hlucny a ma velmi uzky rozsah vyuzitelnych otacek.
A nezapomínejme na jednu velkou výhodu 1.9 JTDm: je to spolehlivý motor a případné problémy jsou relativně levně a jednoduše řešitelné: filtr DPF nemá stanovený pevní interval výměny a když na to přijde, dá se ho poměrně snadno zbavit a jezdit bez něj. Vstřikovače jsou odolné a při případné závadě / zanešení se nemusí měnit za nové, lze je repasovat za výrazně nižší cenu...
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! 
Re: Ojeté auto do 350 000,-
PJ: Pokud je 100kw HDI tichý motor, tak bych se hrozně rád zeptal, co máme ve 407?
Nevím jakou verzí jste jezdil, ale ve 407 mi přijde až nedůstojně hlučný a třeba vůči 1.9TDI v Golfu IV mi přijde mnohem nepříjemnější...
Nevím jakou verzí jste jezdil, ale ve 407 mi přijde až nedůstojně hlučný a třeba vůči 1.9TDI v Golfu IV mi přijde mnohem nepříjemnější...
Illegal only when police there, police not there habibi everything legal.
Re: Ojeté auto do 350 000,-
ja se do toho nechci michat, sam jsem mel jen jeden diesel a nikdy vice, ale mam jeden postreh. ve sve dobe jsem vedle sve octavie 1.9 TDi sedlal i stejna auta jinych lidi a muj mi presel ze vsech nejtissi. a potvrzovali to pri jizde s mou i majitele tech jinych octavii. pravda , vsechny byly ochipovane, kazda nekde jinde.
neni tedy mozne, aby stejny diesel ve stejnem aute mel v konecnem dusledku jinou hlucnost kvuli treba jinemu zajeti?
neni tedy mozne, aby stejny diesel ve stejnem aute mel v konecnem dusledku jinou hlucnost kvuli treba jinemu zajeti?
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Ojeté auto do 350 000,-
Přiznám se, že naše 407 v dobrem stavu není. Jezdí v naprosto nevhodném režimu a nikdy se s ní nikdo moc nemazlil.
Ale hlukem se jí vyrovná snad jen Fordí TDDi, nebo Zetor
Ale hlukem se jí vyrovná snad jen Fordí TDDi, nebo Zetor
Illegal only when police there, police not there habibi everything legal.
Re: Ojeté auto do 350 000,-
Co rikate na tohle CTR EP3? Nejak mi u toho nesedi pocet nalitanych km + cena..huh?
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1
Re: Ojeté auto do 350 000,-
asurr: Ceny slušných EP3 už dolů moc nepůjdou, ale i u slušného kousku tě může překvapit nějaká "blbůstka" za 10-20kKč. Reálně je to už 6leté auto, takže s největší pravděpodobností už nějaký opravy bude vyžadovat. Záleží jak se k tomu předchozí majitel choval, pokud rozumě tak nějaký zásadní problémy by se objevit neměly. Bohužel je to ojetina, takže je to vždy loterie.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). 
Re: Ojeté auto do 350 000,-
já znam TDCi 103kw a to je taky hrůza 
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III 
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!