Mr.Semtex: 2,0 TDCI a hlucnejsi? Neznam tissi ctyrvalcovy diesel. Mluvim o 100 kW HDI pouzivanem treba ve Focusu Mk II, ne Fordove 2,0 TDCI, ktery byl tusim v predchozim Mondeu s vykonem kolem 96 kW. Zrovna spektrem vyuzitelnych otacek nevynika, ale je mekky a tedy i dole prijemny, nahore uz moc chuti do zivota nema, ale jemny zustava.
2,0 dCI je nahore lepsi (to tak i musi byt, jinak by z toho ten vykon nedostali), ale je tak tvrdy, hlucny a neprijemny, navic ma dlouhe prodlevy, ze bych ho nechtel ani zadarmo. Pro me byl Megane RS dCi otresny zazitek, vuz za trest.
Kolik jste toho najel s Meganem RS dCI?
Jinak pochopte, ze se nebavime o nejakem sportaku blizkemu benzinovemu autu

Rekl jsem rovnou, ze neco takoveho vubec neexistuje, rozdil mezi ridicskou atraktivitou benzinove a dieselove verze je vzdy propastny. Rec je o snesitelnem dieselovem kompaktu se solidnim vykonem. Podtrhl bych slovo snesitelnem. 2,0 TDCI/HDI je snesitelny, 2,0 dCi z MRS pro me nebyl snesitelny ani trochu. Pouzitelnosti, uzivatelske privetivosti a prijemnosti zde tedy davam prednost pred vykonem.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n