pavproch píše:Jo, takže první krok už má za sebou (1/2 roku v US of A), letos tam pojede work+travel again, pak dodělat šúle a vykopu ho někam, ať sa otrtká....
To mi připomíná scénu z kerýhosi filmu - hormonogramy, samá pozitiva a sociální jistoty....
chlopi, dík za pošťouchnutí k jinému úhlu přístupu.
Jestli studuje to samé, co jsi studoval ty, tak Bobcat (a určitě mnozí další) nabírá studenty už 3. ročníků a vejš. To by mu mohlo pomoct daleko víc než dělat plavíčka v Americe Just sayin
Já navrhuji inženýrovi starou Felicii nebo cokoliv syrového pro naučení tj bez posilovače řízení, bez ABS, bez NIČEHO.
Aspoň na chvíli, ať chytne grif, a potom někam na školu smyků a zkušenosti co získá se To hodí celý život a pak má největší zpětnou vazbu. Nejde o to, aby byl dokonalý ale aby znal své reálné hranice, neměl falešný pocit bezpečí.
Super je simulátor nárazu. Taková rána, to vyškolí každého.
Když má pak člověk tendence jet rychle a zběsile, tak ví, že existují limity a nemá tendenci to přepálit na krev spíš to přepálí jen lehce a má šanci to zase srovnat.
Největší problém je aby mladý řidič pochopil, že auto není playstation a že pneu přenese jen něco, né cokoliv, že vozovka je jednou od štěrku, podruhé od oleje, potřetí mokrá a když je suchá tak tam skáče zvěř a jsou tam díry a musí předvídat chyby druhých, nemyslet si že to bude v poho.
Jak se mu rozsvítí v kebuli, tak je to už OK, a z mé zkušenosti, se rozsvítí při prvním škrábnutí. (Škoda 100kč ale kdyby tam jel kamion, málem bylo po mě) Tohle prostě musíš zažít, to sdělit nestačí.
Poslední etapa v moderním autě je dynamika provozu. Když jedou dva kamiony za sebou, nastane dřív nebo později předjíždění bez varování, značka sjezd znamená že za pár stovek metrů Tě zavře připojující se vozidlo atd...
Tohle je dobré mu do hlavy, s reálnou jízdou, nahučet dřív, než ho stihne někdo přizabít.
Úplně nejvíc je lichá předpověď, mám větší auto nebo rychost, a on si nedovolí mi tam vjet. Samozdřejmě že tam vjede.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Tak zase rvát ho do felicie bez ABS je docela extrém.. novodobý auta už abs i esp budou mít všechny, navíc když už bourat, proč zrovna v papírový felicii..to radši něco výkonnějšího, kde výkon sežere hmotnost a auto bude bezpečnější. Já jsem rád, že jsem si hned v 18ti koupil 7er a posléze v ní i boural..nic se mi nestalo, nikomu jsem neublížil, auto se opravilo a jezdilo se dál, s větším respektem ke všemu. Ve felicii nevim jak bych dopadl..bylo to cca 40kmh vs beton
to myslíš to jak jste se naháněli s Beanem?
je fakt, že felace na letních do hor týden po řidičáku k nezaplacení...na všechno ostatní je tu MC
ale taky je to asi poslední auto co šlo hodit na boudu
Ja by som to tak nehrotil s tym idealnym autom, ak ma k tomu vztah a cit nebude problem ani 250+ konova zadokolka, ak je dreveny tak nepomoze ani 10 rokov vo felicii. Mne ako mlademu v 130i predpovedali experti smrt do roka, paradoxne som rovnal zvodidla o x rokov a xxx xxx km neskor. A ako mlady by som si urcite vybral ojazdene auto nez nove, cize obmedzit ho na vyber len noveho je dost velky zasah o rozhodovania