pavproch píše:Neska sem chvilku poměřoval dynamiku s prassatem alltrack bi-tD 176kW.... je to kuwa dynamické jaxfiň..... až dyž sem to trvale držel v redline (+ zkrácený diff), taxem měl !nepatrně! dynamicky navrch....
Tak to to mas uz slusne zchciple
Enemžejá se s ním poměřoval na okresce, v rychlostech od čtyřiceti do kila, max kiladvacet, v zatáčkovitém, kopcovitém...... netuším, jak byto vypadalo třeba v rychlostech nad 200.... to sem zkůšal neska na D1 (enem chvilku, dyž mě nějaká A6 vyblikla..... sem podřadil za 4 a plnej a..... nad 150 mu to vůbec, ale vůbec nejelo..... )
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Jako jo to BiTDI ma taky ten prvotny nakop a je jedno ake mas otacky, ale realne to moc rychle teda neni a hlavne je to este tahsie jak tvoja 316xi...
To porovnanie bolo tak z 60 do cca 180.
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Mi nic nepřišlo
Ikdyž jednatel je od nového roku na dovolený a já firemní datovku/email nekontroluju, Tak uvidíme. Ale na žádné navýšení přistupovat nehodlám, už z principu. Dohoda je dohoda a praktiky ala Středula ( https://praha.idnes.cz/odbory-dopravni- ... zpravy_nuc ) nehodlám podporovat