Já měl v 2001 - 2005 Hyundai Trajet 2,0 crdi a byl jsem s ním (až na výkon motoru) spokojený, mělo na MPV až neskutečně stabilní podvozek, docela jsem s tím i prasil
Ale souhlasím s věcmi okolo, ten servis byl řízená katastrofa... pak jsem z OV utekl servisovat do NJ a to už se dalo (oboje autorizáky OV GMP MIX, NJ Auto Lipa), takže zase klasika, je to jen o konkrétních lidech.
Pro sebe mi to ani nenapadne.ale občas to koupím,neprodává se to zas tak špatně ,překvapilo mě,že dost lidí si plete to jejich rozmáznuté H s Hondou.Je třeba přiznat,že se každá nová řada modelů vylepšuje a šikmoocí jsou fakt usilovní,zkopírovat něco vždy uměli a nyní s lepšími materiály a evropskými zkušenostmi to umí ještě lépe,než v minulosti,potvory jedny. Dokonce už ty auta ani tak nessmrrdí,jako dřív.
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...
Pokud jako technik hodnotím technickou stránku auta, tak se snažím bez předsudků. To jak vystupují mediální zástupci značky je jiná věc, ale s technickou stránkou výrobku to nemá nic společného. Proto si rád vyzkouším i30N. Pokud v tom měl prsty exBMW M Biermann, tak tím spíš. A že vyrůstá koncernu konkurence jedině dobře, žádnej strom neroste až do nebe, ani ten z Vlčího hradu.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
A proč nekoupíš, když by to bylo technicky lepší? I u mě je to teď řečnická otázka, protože auta nestřídám často. Zatím mám čas, tak si mohu vybírat a sledovat, jak se auta chovají v delším časovém horizontu. Ale pokud by až nastane čas bylo něco (třeba i to i30N) lepší než moje současné (O3RS), proč to nekoupit? Kvůli tomu, že ve vedení Huyndai CZ jsou blbci? A jsou jinde ve vedení empatičtí lidumilové? Například teď jsem s O3RS spokojen (podotýkám ve vztahu cena a co za ni dostanu), ale přitom na vedení koncernu se nedívám rozhodně pozitivně. Aspoň v mých očích stejní lumpové jako jiní.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Nekoupím si to:
- protože, když jsou pitomci ve vedení, bude to systém "vrána vráně oko nevyklove", takže lze předpokládat, že i dealerská síť bude tvořená lidmi s podobným přístupem a pohledem na klienta
- protože bych se bál větší ztráty hodnoty než u aut z koncernu
- protože se domnívám, že servis bude mít horší úroveň než jsem zvyklý teď. A teď nemyslím kvalitu práce, ale třeba dostupnost dílů, atd. Pokud tedy nechci jezdit do PL ála zdeny, kde je to sluníčkowé panstwo.
- protože celkově nemám důvěru v tuhle značku a asi bych se fakt styděl s tím někam přijet
- a taky protože si nemyslím, že by i30N technicky překonalo GolfR...i když jsem v tom nejel.
Každý máme uvnitř určité předsudky, které rozumově nejdou zdůvodnit. Ale vývoj vše často mění. Před mnoha a mnoha lety bylo Audi úplná nula ve srovnání s Mercedesem a BMW. A kde je dnes? Jaký byl náhled na Škodu před lety na západě a jaký dnes? Naopak jaké mělo image BMW (sportovní) a jaké má dnes (PC na kolech)? U jedné skupiny ztratilo a u druhé získalo. A takových příkladů vývoj a změny náhledu bych mohl vypsat dál
Ale abych se vrátil k meritu věci. Pokud bude i30N auto lepší než O3RS a osvědčí se i po několika letech provozu, proč bych si ho nekoupil. A s čím jezdím je moje věc a nestydím se za to, protože na těch, kteří by mě podle toho posuzovali, zase nezáleží mně. Znám lidi, kteří by nikdy nejezdili s Pandou, ale já ji mám rád a po městě s ní jezdím raději než s čím jiným. A vůbec se za ní nestydím, naopak
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
řidičBOB píše:Já to psal vzhledem k tomu, co mám.
Ale nemyslím ani, že by to Nko technicky převyšovalo GTIčko.
A to právě ukáže až budoucnost. Třeba bude Nko horší, ale nemohu posuzovat, aniž bych okusil. A neokusit znamená připravit se o možnost srovnání. Abych řekl, tohle pivo je horší, tak se ho musím napít
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.