Ahoj, neporadil by mi někdo prosím?
Uniká mi na 2.4 20V chladící kapalina (cca 0,2 - 0,3 l na 1000 km). Žádná emulze, chladící kapalina čistá, netlakuje, nekouří, nepřehřívá se.
Měnil se termostat (auto špatně drželo teplotu, klesala). Po dalších 1.500 km drželo teplotu jako beton, pořád žádná emulze, kouř, nic. V servisu dělali tlakovou zkoušku a nic. Pod autem se žádné louže nedělají, do expansní nádobky nepronikají žádné bubliny, auto jede dobře. Na rozvodech je najeto cca 30 tis.
Zkusím teď ještě vyměnit víčko expansní nádobky, ale přijde mi, že chladící soustava tlak dobře drží i s víčkem.
Na těsnění ani hlavu mi to fakt nepřijde. Najel jsem tak už asi 7.000 km za konstantních vlastností.
Nenapadá někoho něco?
Alfa 2.4 20V
Re: Alfa 2.4 20V
Radiátor topení. Chladič.
- 970ka
- Mistr volantu
- Příspěvky: 895
- Registrován: pon 25 dub 12:52
- Bydliště: Plzeňský wenkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa 2.4 20V
Někdy se stává ,že okolo hřídele vodní pumpy,uniká jen když se točí,proto není nic vidět.
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...
Re: Alfa 2.4 20V
Kvalitním víčkem expanzky se nic nepokazí.
Jinak se může jednat o nějakou netěsnost ve spojích - ty všechny projít - bude na nich stopa. Při takhle malém úniku pod autem nic nemusí být.
Jinak se může jednat o nějakou netěsnost ve spojích - ty všechny projít - bude na nich stopa. Při takhle malém úniku pod autem nic nemusí být.
MG - radost až na kost.
Re: Alfa 2.4 20V
cca 0,2 - 0,3 l na 1000 km, možná opravdu lehce víc
Re: Alfa 2.4 20V
Začal bych tím, že bych zkontroloval zda opravdu ubývá. Pokud po každém ubytí doleješ 0.2l a to ti pak zase zmizí tak je dost možné, že to prostě přeléváš. Tohle už jsem jednou řešil.
Prostě zkontroluj zda ti to při poklesu na nějakou mez klesne poté ještě dolů. Pokud to bude na min. tak nevadí, ale v nádobce by určitě něco mělo zbýt.
A jinak tipuju chladič, že ti rosí chladič Já ho měl třeba už jako prázdný rámeček. Pokud se ti ztrácí voda v motorovém prostoru tak po otevření kapoty by jsi měl cítit sladkou vůni.
Prostě zkontroluj zda ti to při poklesu na nějakou mez klesne poté ještě dolů. Pokud to bude na min. tak nevadí, ale v nádobce by určitě něco mělo zbýt.
A jinak tipuju chladič, že ti rosí chladič Já ho měl třeba už jako prázdný rámeček. Pokud se ti ztrácí voda v motorovém prostoru tak po otevření kapoty by jsi měl cítit sladkou vůni.
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: Alfa 2.4 20V
Ubývá určitě. Na přelití jsem si dal pozor. Jednou mi to kleslo dokonce tak 0,5 cm pod minimum (studený motor).
Po otevření motoru není nic cítit. Zkusím se podívat pořádně na chladič. Přes masku ale zatím vypadá OK
A ještě jedna věc, auto normálně topí.
Po otevření motoru není nic cítit. Zkusím se podívat pořádně na chladič. Přes masku ale zatím vypadá OK
A ještě jedna věc, auto normálně topí.