Tohle mě inspiruje k "technické" otázce - v nákladním prostoru je za letu teplota i tlak blízké okolí (letová výška 11km = -50 i více, talk skoro nula) - nebude to tomu autu vadit?
Teda jako hlavně ten podtlak, teplota snad OK, pokud tam mám nemrzku...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Žádnej tlak se nekoná, ani teplota není tak nízká. V letadle je udržovaný tlak odpovídající cca 2100-2500m n.m.. Je udržovaný v celém letadle jako celku, protože je to konstrukčně a tlakově jednodušší - "kruhový" nebo kruhu blízký pruřez letadlem.
Teplota je také v pohodě, protože letadlo je izolované. Pasažérská část je samozřejmě vytápěná, zavazadlová není. Ale nikdy jsem nezažil, že by v letadle byl dole led nebo námraza, když jsme ho otevřeli.
Naposledy upravil(a) vonkreuz dne čtv 03 srp 11:27, celkem upraveno 1 x.
V neděli odpoledne mám jet skrz Brno po D1 a kdosyk mi říkal, že je velká cena motorek... na webu sem našel: Grand Prix 2017 o víkendu 2-4.srpna 2017 (což je blbost už z pricipu, bo 2-4 není víkend), potem kdesyk psali že GP je 22-24.8.2017 a kdesik píšou že je fčíl o víkendu, ale brněnský okruh na svých stránkách na tento víkend nepíše o žádném programu ?!? WTF?
Když teda v neděli 6.8.2017 circa ve 4 odpoledne pojedu skrz Brunn, budou tam kolony/omezení v souvislosti s GP nebo ne?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.