
U mě asistenty končí s tempomatem, ESP a ABS, nic "modernějšího" mi do auta nesmí (anebo může, ale pouze ve stavu "trvale off").
Jak jste na tom - chcete ty "vymoženosti" nebo ne?
Já bych bral ještě možná mrtvej úhel a noční vidění, jinak dokážu bez všeho ostatního fungovat.pavproch píše:Při čtení tohodle sem si zpoměl na jeden starší test -pj- (myslím, že to byl lexus a bylo to tady), kde popisuje jak při (poměrně těsném) předjíždění mu jakýsi asistent začal (proti jeho vůli) brzdit a málem ho zabil.....![]()
U mě asistenty končí s tempomatem, ESP a ABS, nic "modernějšího" mi do auta nesmí (anebo může, ale pouze ve stavu "trvale off").
Jak jste na tom - chcete ty "vymoženosti" nebo ne?
Tohle tady už jednou někdo psal a fakt se mi to nikdy nestalo. Dneska Plzeňská dolů - vjel mi do pruhu motorkář před semafory a adapt si ho krásně vzal a na červenou naprosto bez chyby dobrzdil a zastavil.retron píše: a naopak chtělo zabíjet motorkáře, které neregistrovalo vůbec...
Ale ja tak nejak vzdycky tusim co to udela, ale pokazde me to spolehlive vytociřidičBOB píše:Ty jsi hodně ultimativní. Já to beru tak, že to tam je a naučil jsem se s tím žít/jezdit. A dneska už bezpečně vím, co to udělá, resp. neudělá o pár milivteřin dříve než to nastane
Ano - adapt v maze nebo ve tmě je velké plus. Akorát za hustého a silného deště odmítá poslušnost.
Ještě jsem vynechal:
- head up displej: nejsem toho fanouškem. Do auta bych si za to nepřiplatil a osobně mi to promítání na čelní sklo vadí. O výsuvných systémech ála diplej raději mluvit nebudeme.
- asistent nočního vidění: používám hodně často, protože tady kolem žijí zviřátka různé velikosti a už mi to 2x zachránilo fasádu jakože fest. Funguje to také na dementní neosvětlené chodce a cyklisty, kteří se tady vyskytují snad ještě častěji než ta zviřátka. Bez toho bych asi další auto nechtěl.