M.Z. píše:Druhý týden jezdím na Michelin Pilot 4S a jsem z nich docela rozladěný. Jsou hrozně komfortní, přilnavost je dobrá, ale mají nějak měkčí bočnice, než Pilot Supersport.Auto se na limitu nepříjemně pohupuje.
Ještě jim dám chvilku, ale uvažuju vážně o sport cupech, nebo návratu k Supersport.
Na vodě jsem ještě nejel, tam se budou chovat určitě dobře.
Podle čeho se dá poznat tuhá bočnice?
To je presne dovod preco na vikendovku obuvam vyhradne semisliky. Tie dnesne sa uz zahrievaju pomerne rychlo a stabilita je maximalna. Danou za to je len mierne znizeny komfort. CUP2 uz nema problem ani s hlukom. Pre mna boli aj SUPERSPORTy prilis makke. Urcite vyskusaj.
Sorry to barge on you.......vidím, že se tady stále točíte kolem Michelins. Já měl v nedávné minulosti dobré zkušenosti s Bridgestone Tyres. http://www.bridgestone.com.sg/potenza_re-71r.html
Možná by nebylo naškodu dát jim šanci...
Non-RFT PS4 v 18" (profil 40 resp. 35) ani PSS v 19" (profil 35 resp.30) dle mého sktromého názoru (mám ale jen 2x NA 30i, žádné ///M) na nic takového jako je "houpání" quli měkké bočnici netrpí, jaký profil máš Ty?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
SS v 265/35 R19 tiez plavali. Ono je to patrne hlavne po prezuti zo semislikov. Casom si clovek zvykne a uz to tak nevnima. Trochu pomoze ked sa SS viac nahustia.
Vyměnil jsem na mazdě relativně slušně lepivý contíky s měkkýma bočnicema za o něco méně lepivé yokohamy, ale s tvrdší bočnicí. I když poklesl grip (i za mokra), tak se ale díky čitelnosti vlivem tvrdší bočnice prakticky nezměnila rychlost v zatáčkách (spíš naopak). A už prakticky od první jízdy bylo opravdu citelně cítit větší pocit jistoty a kontroly nad autem (samotnýho mě to překvapilo). Jako na směs si člověk asi zvykne, ale ta gumovost je hodně na h.vno. Pří výběru gum s tvrdší bočnicí častou pomůže hmotnost, ty těžší jsou na tom většinou líp (ale to asi platí pro takové normál gumy, ne pro top produkty, kde se dá očekávat lepší materiál kordu atd...).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Stejný pocit jsem zažil při výměně gum na MX5. Staré Micheliny už byly zteřelé, ale auto krásně tuhé. Nové Conti SC5 lepily jak žvýkačka, ale taky houpaly. Po přezutí na Michelin PSS to už bylo relativně OK.
Jarka: Jaký Yokohamy máš? Já mám zatím jako favorita Advan AD08. Taky právě chci něco s tvrdší bočnicí, na E46 mám Bridgestone RE070, díky které jsem kouzlo tvrdší bočnice poznal a už nechci jinak.