Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Nevíte někdo kde by se daly slušně koupit OEM ráfky na AR?
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
prekecej nejakeho majitele, at si koupi mensi, nez na jakych to dostal. s tim mas zkusenost, ne 

Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Neska sem na II/150 mezi Boskovicema a Plumlovem dojel (a předjel) Alfu Romeo GT - měl dvě kulaté koncovky výfuku vlevo, co to bylo za motorizaci nevím, Busso asi ale ne, bo jelo mu to pěkně, bylo vidět, že se nechce nechat předjet, ale 316i prostě jela víc/líp.... 

Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Jj, rad bych nekoho vykostil, ale nikoho v okoli neznammmira píše:prekecej nejakeho majitele, at si koupi mensi, nez na jakych to dostal. s tim mas zkusenost, ne


R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
ctrl_j píše:
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Odlozim si tady, treba to tez nekoho zajima…
Giulia QV 2.9 V6 MY2017
Giulia QV 2.9 V6 MY2017
Kód: Vybrat vše
6MT: I-4,055 II-2,396 III-1,582 IV-1,192 V-1,000 VI-0,872
8AT: I-5,000 II-3,200 III-2,143 IV-1,720 V-1,314 VI-1,000 VII-0,822 VIII-0,640
final drive 6MT, 8AT: 3,090
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Tak to vypadá, že koupě dopadla...mmira píše:panove alfisti, jakou cenu muze dnes mit sedan 156, 2,0JTS, FL, ve velice peknem stavu? ja vim, malo informaci, ale +- na desetitisice.

http://www.autoforum.cz/prvni-dojmy/kou ... es-polsko/
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Dovolím si sem zkopírovat můj komentář ke článku:
1) motor JTS nemá osm svíček, to měla předcházející motorizace 2.0 Twin Spark (podle toho se taky jmenovala). Naopak JTS s přímým vstřikem benzínu znamená "Jet Thrust Stoichiometric".
2) Sedačky velmi pravděpodbně nejsou odnikud vyměněné. Vaše Alfa je totiž velmi zřejmě vybavena tzv. Sportpaketem (pozná se to podle černého podkladu budíků a právě podle sedaček). Jeho součástí byl také sportovnější podvozek.
3) Alfa 156 se opravdu nekupovala kvůli kvalitě interiéru nebo pocitu bytelnosti. Však taky 156 JTS váží o ca. 100 kilo (!) méně, než srovnatelná 320i E46 (ta má samozřejmě šestiválec, Alfa čtyřválec).
Alfu si lidé kupovali kvůli tomu jak jezdila, tedy kvůli motoru, řízení (!) a podvozku. Až vyměníte tlumiče popř. další opotřebované díly na podvozku, tak asi zjistíte, proč jí tenkrát dala spousta lidí přednost i před BMW... Přeju vám to, jízda se 156 (v dobrém stavu) je skvělý zážitek.
1) motor JTS nemá osm svíček, to měla předcházející motorizace 2.0 Twin Spark (podle toho se taky jmenovala). Naopak JTS s přímým vstřikem benzínu znamená "Jet Thrust Stoichiometric".
2) Sedačky velmi pravděpodbně nejsou odnikud vyměněné. Vaše Alfa je totiž velmi zřejmě vybavena tzv. Sportpaketem (pozná se to podle černého podkladu budíků a právě podle sedaček). Jeho součástí byl také sportovnější podvozek.
3) Alfa 156 se opravdu nekupovala kvůli kvalitě interiéru nebo pocitu bytelnosti. Však taky 156 JTS váží o ca. 100 kilo (!) méně, než srovnatelná 320i E46 (ta má samozřejmě šestiválec, Alfa čtyřválec).
Alfu si lidé kupovali kvůli tomu jak jezdila, tedy kvůli motoru, řízení (!) a podvozku. Až vyměníte tlumiče popř. další opotřebované díly na podvozku, tak asi zjistíte, proč jí tenkrát dala spousta lidí přednost i před BMW... Přeju vám to, jízda se 156 (v dobrém stavu) je skvělý zážitek.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! 

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

jinak ano, koupe dopadla. ted zrovna bojuju s tim, ze jen jsem bez problemu dojel do republiky, tesne pred STK se rozsvitila kontrolka motoru. hosi tam odmitli udelat mereni emisi a jeste kokotsky tu chybu smazali, tak ted nevim, ktera z tech 4 lambd udelala chybu. asi akutne potrebuju sikovneho garaznika, ktery by mi delal pritele na telefonu. je nekdo takovy v rozumnem dosahu Olomouce?
taky jsem tomu dnes dal trochu za usi kolem baraku. paradox je, ze to sice ma fungl nove brzdy, podle faktury komplet Brembo, ale tak nebrzdici auto jsem nezazil od dob jezdeni se zigulem. rval jsem to co mi ma vetcha telesna schranka stacila a vyprovokovat ABS jsem fakt nezvladl. rucku jakoby to nemelo. kdepak je chyba?
beaumont: sedacky jsou opravdu dodelavane, predchozi majitel si pro ne byl nekde v D. ja to zazil jeste s predchozimi, docela obyc sedackami. a diky za info ohledne svicek. nevim proc, ale tohle jsem nezaregistroval. co se srovnani s BMW tyce, to si necham na jindy. uz mam domluvenou e46 s 250t km na hrbu pro srovnavak. jinak na podvozku nic menit netreba. predchozi majitel udelal vse. je to puvodne podvozkovy inzenyr, tak je citlivka na kdeco. jezdi to velice pekne a i na 17 to velice dobre zehli ceske rozbite okresky.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou