Volkswagen obecne
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28436
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Oni se do toho fakt nedostanou. Ale kdybys s tím jel do SWE, tak tam by to uměli, protože tam to mají servisy odblokované.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time

- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5707
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
EDIT: Ja vuuuul si nevsim ze by sa to malo tykat prave toho noveho vyfuku od Akrapovica pri pakete PerformanceSnowman000 píše: Jo a s vyfukmi na novom R by sa to malo mat asi takto:
Klapky su na vnutornych 2 trubkach a ich otvaranie meni zvuk z bezneho cestovneho (2), cez sportovy (3) az po "pretekarsky" (4)...
Do 2900ot.
- Eco a Comfort - vonkajsie 2 trubky
- Normal - vonkajsie 2 trubky
- Race - - 1 lava trubka, 2 prave trubky
Do 3900ot.
- Eco a Comfort - vonkajsie 2 trubky
- Normal - 1 lava trubka, 2 prave trubky
- Race - 1 lava trubka, 2 prave trubky
Nad 3900ot.
- Eco a Comfort - vonkajsie 2 trubky
- Normal - 2 lave + 2 prave trubky
- Race - 2 lave + 2 prave trubky

Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Volkswagen obecne
GR umí nabírat rychlost, hodně rychle. Ale taky se s tím začíná roztáčet vír v nádrži, která je relativně malá
Nový základní facelift R má z mého pohledu jednu jedinou výhodu - DQ380 (nebo jak je to nové označení) - 7. stupeň na dálnici hodně chybí...
Neví někdo, jestli půjde koupit Akrap z faceliftu i na pre-facelift verze a případně jeho cenu? Protože normální výfuk není moc hlasitý a po vypnutí repráčku toho uvnitř moc slyšet není..

Neví někdo, jestli půjde koupit Akrap z faceliftu i na pre-facelift verze a případně jeho cenu? Protože normální výfuk není moc hlasitý a po vypnutí repráčku toho uvnitř moc slyšet není..
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28436
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Nádrž je velké mínus. Na druhou stranu na ní ujedu víc km než R36, kde byla 70l 
7čka bude na dálnici jistě fajn, ale je otázka, zda to reálně pomůže...při klidné jízdě na tempomat asi jo, ale při podřazování u předjíždění a tak, asi ne
Já jsem za ty laufy rád, že to nedělá rámus a lze s tím normálně jezdit.

7čka bude na dálnici jistě fajn, ale je otázka, zda to reálně pomůže...při klidné jízdě na tempomat asi jo, ale při podřazování u předjíždění a tak, asi ne

Já jsem za ty laufy rád, že to nedělá rámus a lze s tím normálně jezdit.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time

Re: Volkswagen obecne
Já právě nějak doufám, že ten Akrap bude tak odladěný, aby byl slyšet, jen když chceš. Protože to co je na trhu k dispozici je hrůza a děs..
Z R se u mě stalo 2. auto, tak mi to trošku slyšitelné vadit nebude
Z R se u mě stalo 2. auto, tak mi to trošku slyšitelné vadit nebude

Re: Volkswagen obecne
Tak za me ma nove Rko jeste vyhodu v performance packetu jako na Cupre, kde pujdou prikoupit lepsi brdy. Brzdy jsou velka slabina Rka a ukol namontovat rozumne drahe BBK neni zas tak uplne jednoduchej. Ale jde to 
O Akrapu bych bych taky uvazolal, pokud to nebude ujecene pila.
Kazdopadne si myslim, ze pro stavajici majitele neni zadny duvod prechazet.

O Akrapu bych bych taky uvazolal, pokud to nebude ujecene pila.
Kazdopadne si myslim, ze pro stavajici majitele neni zadny duvod prechazet.
Re: Volkswagen obecne
Dají dvě kola v Mostě
Ale utaháš je i v Německu na dálnici. Cupra má brzdy v rámci performance packetu lepší(jestli se nepletu, tak 4 pist Brembo) 
Ale celkově, mě se zdá, že Rko brzdí neadekvátně výkonu. Predek je asi stejný jako OIII RS ne?


Ale celkově, mě se zdá, že Rko brzdí neadekvátně výkonu. Predek je asi stejný jako OIII RS ne?