
Lampárna (stěžovatelna)
Re: Lampárna (stěžovatelna)
"Socka"
Musíš splynout s davem a čučet do mobilu, to je kůl

Re: Lampárna (stěžovatelna)
Buď hrozně rychle čteš, nebo dlouho jezdíš 

GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
Re: Lampárna (stěžovatelna)
oxik: jsem dlouho v metru, tam nemám data
MZ: Oboje, mám to asi hodinku sockou. Byt jsem našel v době, kdy jsem nevěděl, kde budu pracovat a moc jsem to netrefil
Ale na mě si nepřijdou. Koupím si Kindla

MZ: Oboje, mám to asi hodinku sockou. Byt jsem našel v době, kdy jsem nevěděl, kde budu pracovat a moc jsem to netrefil

Ale na mě si nepřijdou. Koupím si Kindla

black on black, petliter, jebem na too 

Re: Lampárna (stěžovatelna)
Podívej se na to z pozitivní stránkyřidičBOB píše:Tak jsem si ťuknul své auto do kalkulačky na D dálničku a vypadla na mne maximální sazba 130€. Tak jsem si s tím hrál a zjistil jsem, že je prakticky jedno, zda mám EURO4/5 nebo 6 - prostě mám diesel, tak šup tam maximum! A zrovna v zemi, kde s tím začali podvádět, jsou teď největší dýzlobijci. Ten svět se fakt zbláznil!
Né, že by mne to sralo z finanční stránky - 130€ ještě mám...ale tenhle typ pokrytectví mi vážně pije krev.


„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28430
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna (stěžovatelna)
To jsou pořád stejné průpovídky. Diesel vždy své místo měl a má ho pořád...bych tě chtěl vidět, jako majitele firmy, kdyby ti autopark jenom 10-15 aut jezdil na benzín...když každý udělá ročně 50-80t km a šlo by to z tvé kapsy 
Příklad: kolega měl G6 1.4TSI 160k (odhlédneme teď od faktu, že tam mě 2x nový motor a 3x repase), jezdil s průměrem 8,5/100. Teď má G7 2.0TDI 150k s průměrem 5,5/100. Ročně najede cca 55t km.
Kalkulačku snad po ruce máš

Příklad: kolega měl G6 1.4TSI 160k (odhlédneme teď od faktu, že tam mě 2x nový motor a 3x repase), jezdil s průměrem 8,5/100. Teď má G7 2.0TDI 150k s průměrem 5,5/100. Ročně najede cca 55t km.
Kalkulačku snad po ruce máš

No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time

- GeneHawkins
- Letec
- Příspěvky: 2189
- Registrován: čtv 09 srp 22:26
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Koruna na kilometru.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28430
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Takže za 5let slušný peníz
Já v tom ekonomický smysl vidím.

Já v tom ekonomický smysl vidím.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time

Re: Lampárna (stěžovatelna)
Ano, za současných podmínek ano. A ty jsou nastavené ve prospěch naftových motorů. Proto tě plně chápu. Pokud se podmínky nastaví ve prospěch třeba petroleje, tak se bude jezdit na něj. Jde o to nastavit podmínky tak, aby byl diesel, když ne nevýhodný, tak alespoň méně výhodný. Nebo ještě lépe nechat to bez ovlivňování. Pak se naše děti zbaví části sazí ve vzduchu. On už ten smog ve městech dohání i stvořitele dieselu na západ od nás. A ejhle, zjistili, odkud to pochází. Proto ten obrat. Btw nové náklaďáky nemají zfalšované emisní testy, a proto vypouští do okolí násobně míň sazí než třeba i nové osobáky. To překvapilo i mě, ač jsem odjakživa zapřisáhlý odpůrce dieselů v osobáku.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Ještě poznámka. Samozřejmě nemám klapky na očích, abych ze všeho vinil jen diesely, notabene pár let staré. Je to i politika naší vlády založená na spalování těch sraček, kvůli kterým se posunujou limity na jejich těžbu. A taky zavírání očí před kontrolou nafťáků 10 a více let starých. Je to taková tichá dohoda. Můžeš si provozovat, co chceš, hlavně když nám dáš hlas.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.