

Nevím, jestli nemyslel z kopce, ale jinak se v tom sedělo docela hezky.
žena měla W203 sport coupe 230 kompressor 7 let a bez vážného problému. Přestala fungovat mechanika na navigační DVD a nehrál 1 reproduktor. Na to jsme u auta z roku 2003 kašlali. Další auto už jsem koupil sobě - bylo to MINI - 1.6 turbo 135kw, motor mechanicky francouzskej zmetek a dle servisu se vrátí s problémem naprosto všechny - rozvody nebo později vysokotlaké čerpadlom pumpa, termostat atd. Pak jsme staré C230 nahradili novou Mazdou 6. Tam se pro změnu Mazdě nepovedla vačka a drolila do oleje kovové piliny - oprava vyhádána v rámci záruky. Jinak jsou na Mazda klubu případi, co čelili fakturám přes 150 tisíc za opravu vačky, turb, vahadel atd. Po opravě je Mazda ok, ale důvěra je ta tam. No a tak když přisla na řadu výměna MINI, koupil jsem nové W205 C250 benzin. Mam ho 2 roky a jen jezdim.... Takže z mé osobní zkušenosti asi tak. Na MINI jsem se naučil měnit olej a filtry na všech autech co 10 000km a nepodceňovat i sebemenší zádrhely. A troufnu si tvrdit, že se to vyplácí.mesyas píše:s trošku pozdní poznámkou. Porovnávám ty novější modely, W213 a G30. Byl jsem se za to dobu omrknou to nové éčko a na živo se mi to moc nelíbí, ten "zadek" je nic moc :lol: ale nic hrozného, interiér pěkný. Cena přijatelná, doba dodání prý velmi dobrá. Spíše mě zajímá jak je to s kvalitou MB, vždy jsem měl za to, že MB je kvalita, ale z různých článků(třeba i na autoforum) mi vyplývá, že MB šel s kvalitou hodně dolů, z jednoho grafu tam snad bylo, že co se týče drobných poruch, je velmi poruchový. Samozřejmě jako uživatel nechci každou chvíli do servisu.
Teď se, ale u bmw delarerů začaly objevovat nabídky ohledně nového modelu G30, akorát ta cena se mi zdá trošku přemrštěná(2.3, 2.2 mega atd.), počítám, že s trochu šikovností tu cenu o něco srazím, ale stejně bude vysoká. Mám dilema, čekat, až se cena nějak ustálí do normálu nebo jít do MB
Souhlasim, ještě nedávno toto zcela na 100% platilo. BMW má vše napálené až běda a když vemu v potaz co za ty peníze nabízejí (předokolky v nižší střední a naftové dvoulitry ve vyšší střední třídě a velkých SUV), tak bohužel je nelze rozumově vybrat. Když jsem vybíral auto střední třídy s benzinem byl rozdíl ve srovnatelných 3er a MB C bezmála 200 000. Samozřejmě mluvím o nabídkové ceně, nikoliv ceníkové.Stepan píše:Já to nikdy nezkoumal, ale v okolí jsem nedávno zaslechl poznámku "já si BMW nekoupím, protože oproti MB a Audi se mě snaží okrást až moc"