řidičBOB píše:Werry: Možná v jednotkách kusů, kdy je otázkou, jak se k tomu kdo choval. 1.8TSi na to trpělo ale dost + měl problém s napínáním řetězu. Nám jednaosma žrala i víc než litr na tisíc a to tam byl po 40t km fungl novej motor. Zdechlo to snad ve 120t km nebo tak nějak kolem. Zahořel píst a utavil se vnitřek - motor KO.
A nevíš, od kterého roku už jsou ty motory fakt v pohodě a vychytané? Předpokládám, že u Audi to bude po faceliftu ta verze 1.8 TFSI a 125 kW. Jak tu správnou ale poznat třeba u Passata, kde měla 1.8 TSI stále 118 kW?
honziss píše:EA888 mi nežere olej skoro vůbec, mezi výměnami po 15tkm ubylo z max na 1/2 na rysce..
Mě se líbí jak se ten náhled s technickým pokrokem mění. Stejné chování vykazuje moje 1,9 TDI s rotačkou a přisuzoval jsem to nájezdu přes 300 000 že už má nárok si trochu pápnout, přičemž většina stejně asi vytekla turbem
Swift 1,3 M13A nesežral nikdy nic meřitelného, vůbec. Ani po výjezdu Alp na 1° a 2° pořád na plný plyn
Zas je lepsi kdyz motor trochu oleje sezere (coz v principu musi, obzvlast preplnovany), nez kdyby by mi ho redil benzinem nebo naftou. Kdyz je to rozumne mnozstvi (ze nemusim mezi vymenami dolevat), tak proc ne, bejt to 1l na 1000km tak to by mi asi hrablo.
řidičBOB píše:Nevím, ale mohu se ti zítra zeptat servisáků na VWčku.
To by bylo fájn! U těch Audin soudím, že pístní kroužky upravili po faceliftu a výkon navýšili na 125 kW. Za info, jak poznat modifikované verze jedna osmy i dvoulitru u VW ti budu moc vděčný!
Když už jsme u toho, ocením i informaci, jak je to se vstřikem - kombinuje Passat také přímý + nepřímý, popř. odkdy?