Soudě podle Q7 - tak rozdíl bude někde přes půl mega... Levné to tedy jistě nebude.
Těžké to bude taky...ale tahle auta nejsou určenák řezání zatáček, i když se o to všechny automobilky snaží - alespoň na PR letáčku. Skutečno bývá lehce jiná, i když u takových X5M nebo X6M je hranice hooodně posunutá, ale sportovní auto to stejně není - hmotnost a těžiště se vždycky o slovo přihlásí.
hlavne aby to uvnitr melo alespon tolik mista, jako Kodiaq. nedavno jsem byl nucen jet 20 km na zadni sedacce prave te V8 a kolny jsem si malem omlatil bradu.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Já jsem většinou za volantem a tam dobrý. Vzadu jsem v Touaregu snad nikdy nejel. Stačí mi pohled na tu přičnu potaženou kůží, které řikají zadní sedačka
Tak priestorovo je aktualny Touareg fakt nic moc, miesta na kolena este aj je ale ta sedacka je fakt nizko a podlaha vysoko.
Nova Q7 je v tomto neporovnatelna a konecne ta kupa zeleza ponuka adekvatny priestor. V 3. rade som ale nesedel...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Dotaz na VW znalce: 7DSG, ktery ted jde nove objednat do golfu k tdi motorum (110kw, 135kw) je to stejny jako v soucasnym BiTdi v passatu? Kolik to cca toci na 7ku pri 130kmh?
A jeste dotaz: 140kw tdi v passatu je celkem mrtvola a moc se nevyplati priplacet k 110kw verzi. Jak je na tom 135kw tdi v golfu gtd? Stejny motor akorat jinak ladeny nebo je to neco jineho?
Naposledy upravil(a) honziss dne pon 23 led 19:54, celkem upraveno 1 x.