velmi vazne jsem o tom uvazoval, ale ja mam ctyrkolky rad. Da se s tim totiz vyjet i za deste.

technicky meeting mezi nami tremi. Chybi hadice c.21 na servorizeni

a zase chybi hadice a hadicky

koupili jsme sklicko (Polsko, 165EUR)

a hrajeme si na sklenare (dali jsme i stahovaci mechanismus a motorek

zachovaly kousek topeni a asi nikdy nemeneny kabinovy filtr. Anebo s tim jezdil jen jako s Dumperem v kamenolomu

celkem nikde nic poradne nedrzi

selfie z bykem ze St'Agathy

nekdo mi cornul pravy privod do sani

leveho si asi nevsiml, ono na V10 je vsechno symetricke. Jsou to vlastne dva petivalcove motory v jednom

tyhle divne vzduchace tam taky nemaji byt. Asi ilegalne zvysoval vykon, inu jen 560 kobyl je holt malo

ani ECU motoru pordne nedrzi. Ale hlavne ze se motor v pohode toci i reaguje na plyn.

zatisi s chladici oleje

horni stinitka sice jsou, ale jim vzal obe prichytky. Jesteze existuji Audi

zadni elektrolabolator

pravy pas byl. Levy jsme vzali s Audi A4 vcetne pyrotechnikeho napinace. Byl proste pryc

zase jedna trubka navic. Nikam nepasuje, ale proste tam je.