Souhlas, já ho zkoušl krátce právě v Octavii a přišel mi relativně slušný, ale zajímavý snad jen dobrým odhlučněním a kultivovaností.pjanda píše:Akcie 2,0 FSI posilala dolu jen hmotnost, jinak je to vyborny motor. (...)V Octavii Combi uz to s nim bylo tak tak a ve 4x4 uz byl docela nepresvedcivy. Podobna atmosfera v 1,5tunovem aute tezko zaujme. Ale presne o tom jsem pred chvili psal.
BMW Divize
Re: BMW Divize
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! 

Re: BMW Divize
Jen bych si dovolil dodat, že pár takových motorů mě napadá, ale vesměs jsou to starožitnosti, např. Fordy 2.0 V6 a 2.3 V6 z konce 70. a začátku 80. let.goes píše:mel sem typicke krasne 16V atmosfery ala 1,8 16V KR a PL v Golfu II GTI naprosta krasa v roce 1990 mit 130 resp. 140 koni parada pri vaze 900 kg. Mel jsem Kadet GSI a Astru GSI krasne 2,0 16V 110 kW motory pri vaze 1000, resp. 1120 kg opet genialni a paradni. Ale realne ta auta pod 3000 rpm nejela vubec, po 3000 se zacala sibrat a realne ozila nekde u 4500 rpm a pak jely pekne do tech 6200-6500. Jenze jel si na petku sedesat a co ti zbylo, nez tam kopnout za tri, abys vubec zrychlich, jakekykli umysl jakkoli zrychlit byl vzdy vykoupen nutnosti radit a radit a radit. U auta na vikend mi to nevadi, u auta do bezneho zivota ano. Neznam jediny funkcni a komfortni atmosfericky motor do 2litru, co by umel poskytnout takovy komfort jizdy, jako mensi turbomotory o podobnem vykonu. Sou atmosfery co umi jet, to ano, ale tocit-tocit-tocit a opet tocit.
Zajímavý je i motor ve Fiatu 124 Spider (z konce výroby): dvoulitr konstrukčně ze 60. let, nicméně už DOHC s řemenem. Starší verze samozřejmě měly karburátor, ale kvůli emisním limitům v Americe tam posléze dali vstřikování (Bosch) a ten motor brutálně podladili - místo původních asi 140 koní jich má jen 105. Zato ale táhne už od volnoběhu, člověk má do nějakých 3000 otáček pocit skoro jako by tam byl třílitr šestiválec a až do ca. 4000 jede velmi pěkně. Pak už je to samozřejmě horší, motor se dá točit kus přes 5000, docela hezky u toho zní (pořád je to Fiat DOHC

Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! 

Re: BMW Divize
napadají mě dvě běžná auta, která neskutečně táhnou od volnoběhu, zato výše už je dynamika poplatná nedostatečnému stádu koní:
- favorit (krátký) prvních ročníků (karbec 40kW nebo to bylo 50?)
- současná pandice 4x4 1.2i (44kW)
- favorit (krátký) prvních ročníků (karbec 40kW nebo to bylo 50?)
- současná pandice 4x4 1.2i (44kW)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
mate Pandu 4x4, to je super autickopavproch píše:současná pandice 4x4 1.2i (44kW)

Napada ma este moje uplne prve auto, Zastava 1300 ale to uz je skoro veteran

Naposledy upravil(a) merlin dne sob 26 bře 17:26, celkem upraveno 1 x.
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Re: BMW Divize
Pravda, může za to především krátké odstupňování převodovky.pavproch píše:napadají mě dvě běžná auta, která neskutečně táhnou od volnoběhu, zato výše už je dynamika poplatná nedostatečnému stádu koní:
- současná pandice 4x4 1.2i (44kW)
Potvrzujimerlin píše:mate Pandu 4x4, to je super auticko

Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! 

Re: BMW Divize
taktak, pandice rulleeezzz!
akorát, že drahá mi ji pučí enem občas.... ale o to větší je to pro mě svátek... to autíčko je fakt dělaný pro řidiče co chtějí řídit a baví je to...a ani u toho neva, že do jede enem do 60 a pak už moc ne....

akorát, že drahá mi ji pučí enem občas.... ale o to větší je to pro mě svátek... to autíčko je fakt dělaný pro řidiče co chtějí řídit a baví je to...a ani u toho neva, že do jede enem do 60 a pak už moc ne....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
souhlas, dobře napsané...Reese píše:pjanda píše: Naprosto rezolutne opakuji: za soucasnymi zmenami v zadnem pripade nesotji zmena zakaznickych preferenci, ty jsou stale stejne. Jen se do nich vzhledem k nastavenym regulacim vejde lepe jiny typ motoru.
Přesně vystihnuté dvěma větami.
já jsem jel třeba s aktuální Mazdou3 1.6 77kw - to auto má na dnešní dobu docela rozumnou hmotnost, ale převodovka je snad licencovaná z Viperu, něco hroznýho, pak když člověk sedne do auta se stejně dlouhou převodovkou a má vepředu TSI, tak je daleko spokojenější, protože to prostě "líp" jede

prostě dnešní doba je z tohodle pohledu hrozná... no, kde to jsme, když bude mít 3er tříválec



"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III 
Fordem tam, vlakem zpátky!

Fordem tam, vlakem zpátky!

Re: BMW Divize
mně u té mazdy právě přišlo, že jede na 77kW dobře ... klidně bych ten motor na pojížďky bral .... jenže tehdy jsem jezdil skoro jen po dálnici a tam by to (navíc s 5q) byla bída
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: BMW Divize
mě právě přišla ta převodovka děsná 
EDIT: ale jsme to pěkně OT

EDIT: ale jsme to pěkně OT

"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III 
Fordem tam, vlakem zpátky!

Fordem tam, vlakem zpátky!

Re: BMW Divize
A pak ze jsou manualy u silnych BMW na vymreni:
http://www.autoforum.cz/bleskovky/bmw-m ... -jen-v-usa
Staci se prestehovat do USA
Aneb zase neco k tematu 
http://www.autoforum.cz/bleskovky/bmw-m ... -jen-v-usa
Staci se prestehovat do USA


Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n