Aut ze Škoda Plus se bát nemusíte.
Kupujete auto s garantovanými zárukami za které ručí prodávající dealer ŠKODA PLUS. Důležité je, že i kdyby nastal problém s dealerem, tak se můžete obrátit přímo na Zákaznické centrum v Mladé Boleslavi, kde Vám rozhodně pomohou vyřešit Vaše oprávněné požadavky - umí k tomu dealera ve své podstatě donutit.
Přesto může nastat problém, přehlédnutí nebo jiná událost za ktero dealer nemusí nést vinu.
Ptejte zda kupujete REFerentské vozidlo nebo MALové vozidlo. Pozor ve výjimečných případech můžete narazit i na tzv. Zkouškový vůz.
REF auta jsou bez problémů. Každý dealer k ním při převzetí dostává protokol o techncikém stavu, který je vypsán hodně podrobně. Jsou v něm a následně i servisní knžce zapsány i údaje o případných nehodách nebo výměnách dílů.
U MAL ještě před dvěma roky takové protokoly nebyly (nevím jak dnes). I k takovému autu byste měl dostat informaci zda vozidlo bylo jakkoliv opravováno.
Zkouškové vozy? Velký otazník. Je potřeba kontrolovat a zjistit co se dá z historie. Je to těžké i pro dealera. Někteří to ale umí. Může Vás potkat nemilé překvapení. Nebo milé v podobě opravdu úžasné ceny a plně funkčního auta.
Prodával jsem auta více než 6 let v tomto programu. A je to jeden z nejlépe vedených programů napříč značkami.
Z toho co se nepovedlo?
1) MAL auto, červená Octavia. Všechno v pořádku. Dle historie žádná oprava. Ale !!!! Ten kdo auto užíval lehce cvaknul LP blatník. A sám si ho nechal, evidentně to nebylo v autorizovaném servisu, opravit. Po měsíci co auto stálo na bazaru jsem se všiml změnách na laku. Tak jsem to nechal znovu, už pořádně opravit v lakovně v autorizovaném Škoda servisu a problém byl naštěstí zažehnán.
2) Ten druhý příběh neměl dobrý konec. REFerentské auto. Bílý Rapid.Bez jediného škrábance. Nájezd sotva 7.000 km. V dokladech žádná informace o předchozím poškození. Jinde se to do té doby nekontroloval. Co bylo na protokolu bylo "svaté". Prodal jsem auto hodně náročnému zákazníkovi. Jezdil s ním dva měsíce a pak při cestě do Prahy mu auto přestalo jet. V nějakém pražském dealerství mu to obratem opravili. Uvolnil se plusový kontakt na baterii. Pan technik měl ale potřebu tomu zákazníkovi ještě dohledat v Else, že bylo auto po těžké havárii levého boku. A byl tu problém. Vše dopadlo tak, že jsme zákazníkovi vyplatili zpět 100% kupní ceny a velmi se omlouvali. S havárií to bylo tak že byl na levém boku vyměněn blinkr v LP blatníku, LZ svítilna a s ohledem k tomu že na celém boku byly na celé ploše (měřeno měřičem tloušťky laku) stejné hodnoty jako z výroby, tak nejspíš byl lak pouze přeleštěn a někde to v dealerství napočítali pojišťovně za plnou. Pro ně dobrý byznys, pro nás velká ztráta a ostuda za kterou jsme nemohli.
