Výběr auta pro manželku
Výběr auta pro manželku
Ahoj, potřeboval bych poradit s výběrem auta pro manželku. Bude to na popojíždění po městě a převážení 2 dětí po školách a kroužcích(asi tak 90%), občas cesta po okreskách nebo po dálnici. Podmínky jsou jen max délka 440 cm a 4 dveře. A líbí se jí menší crossovery. Cenově bych se rád vešel do 1000k. Do užšího výběru jsme zařadili:
Honda HR-V 1,6 i-dtec
BMW X1 sDrive18d
M-B GLA 200 d
Zajímaly by mě konkrétní zkušenosti (ať už kladné nebo záporné) s těmito auty, případně nějaký jiný návrh.
Děkuji
Honda HR-V 1,6 i-dtec
BMW X1 sDrive18d
M-B GLA 200 d
Zajímaly by mě konkrétní zkušenosti (ať už kladné nebo záporné) s těmito auty, případně nějaký jiný návrh.
Děkuji
Re: Výběr auta pro manželku
Vzhledem k využití auta... Proč naftu?
Re: Výběr auta pro manželku
U hondy nepřipadá benzin v úvahu, u BMW a M-B by to asi nevadilo, ale cena benzin a nafta vychází zhruba nastejno. Takže proto diesel
Re: Výběr auta pro manželku
Vzhledem k převaze městských jízd, pár km, studený motor. Vychází mi to jako ideál na atmo benzín. Tady vlastně ani nejde o to, že cena nafty a benzínu je podobná, ale spíš o to, že nafta se na takovéhle popojížďky vyloženě nehodí. A jelikož spotřeba té mazdy se bude pohybovat tak okolo 7l, nemá smysl ani koukat na naftu.
Například taková Mazda CX-3, ve výborné výbavě, benzín 120 koní, předokolka, automat, cca 550k.
Například taková Mazda CX-3, ve výborné výbavě, benzín 120 koní, předokolka, automat, cca 550k.
Re: Výběr auta pro manželku
Mazda cx-3 byla také ve výběru, ale to auto je prostě vevnitř malé. Jinak ty jízdy po městě jsou tak 15-40km, takže motor se asi zahřeje. Jinak pokud bych vybíral atmosféru, tak by fakt zbyla jen ta MAZDA, všude jinde u rvou turba i do benzinů.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28472
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výběr auta pro manželku
Ale tady vůbec nejde o spotřebu nebo snad ceny paliv. To je věc, kterou vidíš primárně u stojanu nebo na palubáku.zdenek007 píše:U hondy nepřipadá benzin v úvahu, u BMW a M-B by to asi nevadilo, ale cena benzin a nafta vychází zhruba nastejno. Takže proto diesel
S tímto nájezdem a stylem provozu, je diesel úplná blbost. Jenom ti napovím - filtr pevných částic...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time

Re: Výběr auta pro manželku
Filtr pevných částic bych asi tak neřešil. Do pár let do beztak začnou rvát i do benzinů. Pokud bychom vynechali ten DPF, v čem má ještě diesel nevýhodu?
Re: Výběr auta pro manželku
Možná začnou, ale to je snad jedno když budeš kupovat teď, ne? Jinak například pro 2.2 i-DTEC byl originál za lidových 170.000, tak bych se raději před koupí dieslu od Hondy ujistil, jestli už se vzpamatovalizdenek007 píše:Filtr pevných částic bych asi tak neřešil. Do pár let do beztak začnou rvát i do benzinů.

Smrdí a pomalu se zahřívá. Dolévání močoviny bys v této třídě předpokládám byl ušetřen.zdenek007 píše:Pokud bychom vynechali ten DPF, v čem má ještě diesel nevýhodu?
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
//// 1.6 ECOjet
//// 1.6 ECOjet
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28472
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výběr auta pro manželku
Obecně diesel nemá rád tento styl provozu a čím modernější motor, tím víc náchylnější na špatné provozní podmínky.
Nevím, co jsi měl z matematiky, ale za dobu provozu toho vozu, bys v benzínové variantě ani neprotankoval rozdíl v pořizovacích cenách. Nehledě na nákladnější povinný servis u dieselových motorů.
Navíc - pokud do toho budeš tankovat jedinou rozumnou naftu (Verva nebo Maxx), tak rozdíl v ceně PHM bude nulový...proti N95.
Nevím, co jsi měl z matematiky, ale za dobu provozu toho vozu, bys v benzínové variantě ani neprotankoval rozdíl v pořizovacích cenách. Nehledě na nákladnější povinný servis u dieselových motorů.
Navíc - pokud do toho budeš tankovat jedinou rozumnou naftu (Verva nebo Maxx), tak rozdíl v ceně PHM bude nulový...proti N95.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time

Re: Výběr auta pro manželku
HRV a CX3 jsou strasne male, kufr skoro zadny a zadni sedadla az za C-sloupkem, vzhledem k povaze najezdu a pouziti benzin.
Musi to byt crossover? musi to mit 4x4 nebo jen chces vysoky posez?
Pokud do toho fakt chces pustit mega myslim ze jsou I lepsi varianty nez minicrossovery.
Musi to byt crossover? musi to mit 4x4 nebo jen chces vysoky posez?
Pokud do toho fakt chces pustit mega myslim ze jsou I lepsi varianty nez minicrossovery.
FFIIIC FL 2.0TDCI 110kw - Samochod firmowy
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw