měl jsem se možnost sjet s BRZ na akci, kde bylo dalších cca 25 aut. BRZ byl jediný bájný nosorožec s manuálem. První dojem subtilní mezi těma oteklinama a druhý interier otřes, atrapy karbonu, ty hodinky sou dokonce klasika v monochromu ne jak na fotce. Ale pak to člověk nakopne a je mu to uplně jedno

Na druhou stranu volant, řadička a hlavně sedadla jsou špičková, přístroje také. Řízení, řazení naprosto přesné a přímé (přímější je aktuálně z konfekce pouze Giulia), svor svoruje, ikdyž si to mírně hrábne, ale žádná elektronika do toho nekecá nebo jestli jo tak jsem to teda nepostřehl. Po všech výtkách na BRZ/GT86 mě příjemně překvapilo, že to docela i jede vzhledem k charakteru auta to stačí, ikdyž je jasné, že by podvozek snesl o třetinu vyšší výkon. Točit to skoro do 8mi s výhružně blikající kontrolkou průměru asi dva centimetry má něco do sebe, se slzou v oku jsem trochu vzpomínal na S2K, jenže narozdíl od ní je to hodný a nezáludný. Na dálnici v rychlostech kam až jsem se dostal bylo stabilní, trošku tužší a citlivější na vyjeté koleje, ale to se dá čekat, na vyšší rychlost by tomu už asi chyběl rozvor, hluk žádný extrém ani od oken. S nějakým HH to dle mého moc srovnávat nelze, ikdyž mu to Cupra natře, tak tohle prostě není jen rychlý HB, ale sporťák nebo teda spíš kupátko. Pokud člověk překousne tu palubku (která je k zblití ovšem i v Cupře), což musel u Subaru vždy, po nastartování už to neřeší tak není o čem. Zvenku se mi subjektivně líbí daleko víc BRZ vůči GT86. Interier neposoudím. Ale každý kdo z toho vylez byl nadšený. Jenom to nebrat v té modrofialové metle
