M3 jsem nejel, jen M4 (někdy před skoro 3 lety na M-Days a jevilo se mi to velmi zajímavě, ale prcali jsme se jen ve vláčku. Bylo to v automatu a furt jsme to točili, takže nějakou turbodíru jsem neregistroval, jelo to pěkně. Zdálo se mi v kabině poměrně dost hluku, M2 je kultivovanější, každopádně má hezčí zvuk výfuku, ten se zatím líbil všem. Je akorát ubrblaný, hezky kašle při řazení a prdí při ubrání plynu.
Hodně mě auto baví, prakticky oba víkendové dny vždycky ráno vstanu a s rozbřeskem vyrážím a to i ve sračkách. To mě nejvíc dostalo, jak stabilně působí ve slotě, žádné nečekané ustřelování, vyděšené pohledy na blížící se svodidla, limit se hledá poměrně snadno a je čitelný.
Nechápu testera Machalu v AutoCZ, který podvozek označil za ultra tvrdý a nehodící se na denní ježdění. Je to normálně použitelná kára a naopak s ohledem na využívání auta, se bude podvozek měnit a provede se na něm pár úprav.
Ve standardu se v první fázi nájezdu lehce sklouzne přes předek a pak drží, tohle bych chtěl odstranit a po zkušenostech z MX5 vím, že to ostrosti-čitelnosti řízení pomůže.
Najeto lehce přes 3tkm, průměrná spotřeba okolo 12,5l, převod je o cca 300ot kratší, než v M135i. Auto používám denně a plánuju to tak i do budoucna.
Abych našel i negativa:
malá nádrž 52l, ale 1er to má stejně
nemožnost volby některých prvků výbavy, jako ventilovaná sedadla, adaptivní tempomat, přední senzory, aut. víko kufru
nad 160 je už v autě poměrně hluk od výfuku a špatně se telefonuje přes HF
i v režimu sport+ příliš horlivá stabilizace
vypnutí trakce znamená přepnutí auta do komfortu
nic dalšího mě momentálně nenapadá, když tak připíšu, každopádně pozitiva meganásobně převyšují
