
BMW Divize
Re: BMW Divize
To nevim, kde by toto misto zbylo
3,0i R6 je jednoznacne minulosti, je jen otazka casu, kdy bude v jakem modelu nahrazen, u 3er tezko bude lepsi prilezitost nez prechod od E90 k F30...

Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Divize
R6 N53 končí ve stávající 3er E90 sedanu cca v srpnu, v 3er E91 touringu na vánoce, do F30 se dávat nebude (info skrz prodejce prý přímo z Mnichova),
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
tak jestli bude 28i R4T se 150kw a 35i s 225kw (nebo kolika), tak by tam místečko na 190-200kw bylopjanda píše:To nevim, kde by toto misto zbylo3,0i R6 je jednoznacne minulosti, je jen otazka casu, kdy bude v jakem modelu nahrazen, u 3er tezko bude lepsi prilezitost nez prechod od E90 k F30...



"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III 
Fordem tam, vlakem zpátky!

Fordem tam, vlakem zpátky!

Re: BMW Divize
hmmpavproch píše:R6 N53 končí ve stávající 3er E90 sedanu cca v srpnu, v 3er E91 touringu na vánoce, do F30 se dávat nebude (info skrz prodejce prý přímo z Mnichova),

"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III 
Fordem tam, vlakem zpátky!

Fordem tam, vlakem zpátky!

Re: BMW Divize
Tam se najde mistecko akorat pro prechipovany N20Deli píše:tak jestli bude 28i R4T se 150kw a 35i s 225kw (nebo kolika), tak by tam místečko na 190-200kw byloale bůh ví
![]()

Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Divize

tak když 7ma nemá jediný atmo motor, tak se asi nemůžeme divit...



"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III 
Fordem tam, vlakem zpátky!

Fordem tam, vlakem zpátky!

Re: BMW Divize
Je to trochu OT, ale kdo spustil (nebo spíš restartoval) současnou vlnu turbomotorů? Saab je měl vždy, ale ten trh moc neovlivňuje. Nebyla to 1,8T od Audi/VW?
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: BMW Divize
dle mého asi ne, ale nevím... já myslim, že jak 1.8, tak třeba 2.7, byly čistě kvůli výkonu, než aby dělali nějaká hezká čísla na spotřebě a CO2 

"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III 
Fordem tam, vlakem zpátky!

Fordem tam, vlakem zpátky!

Re: BMW Divize
ExFun: Zadny konkurencni boj bych v tom nevidel, turbomotor neni "zakaznicke reseni", zadna vyznamna poptavka po turbomotrech zde nebyla a neni. Spustily ji trzni regulace (hlavne chystane), ktere cili na emise CO2, ktere jsou jen obrazem spotreby. A spotrebu udavaji normy, ktere sleduji spotrebu motoru hlavne pri velmi nizke zatezi. Tam maji turba lepsi vysledky, proto k nim take automobilky prechazeji. Stalo by se to tedy tak ci onak, at uz by s tim zacal kdokoli.
Dukazem budiz mj. zmena pristupu VW, ktery udelal 1,8T misto 2,0 v dobe, kdy to regulace nevyzadovaly, pozdeji se ale s ohledem na problematicnost tohoto reseni vratil k atmosfere (2,0 FSI). Pote prisly ke slovu regulace a jsme zpatky u turba...
Dukazem budiz mj. zmena pristupu VW, ktery udelal 1,8T misto 2,0 v dobe, kdy to regulace nevyzadovaly, pozdeji se ale s ohledem na problematicnost tohoto reseni vratil k atmosfere (2,0 FSI). Pote prisly ke slovu regulace a jsme zpatky u turba...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Divize
bruselExFun píše:Je to trochu OT, ale kdo spustil (nebo spíš restartoval) současnou vlnu turbomotorů? Saab je měl vždy, ale ten trh moc neovlivňuje. Nebyla to 1,8T od Audi/VW?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.