To nemusí být jen o ježdění, každý to má jinak...
Pokud to myslíš vážně, tak bych nejdřív postavil nějakou větší garáž se zvedákem a vybavením, tak vybavení pro člověka, to je bečka, pípa s chlazením, minibar, klima, TV, hudba, gril, a chromovaná tyčka v svislém umístění...
Potom je plánovaný servis radost, můžeš si pro začátek najmout někoho, kdo dělal v autorizáku A MĚL ŠKOLENÍ (často to má jeden a zbytek jsou pomocníci) a domluvit se s ním. Buď to naučí Tebe, ty základní věci, a nebo tvého dvorního mechoše. (Tohle je největší problém na světě, sehnat člověka, kterému se dá věřit, a který to zachvíli nezabalí)
Potom bych si zaplatil nějaké minimum, třeba Enge dělá týdenní jezdeckou školu, a vysvětlí Ti za jeden den to, na co sám za celý život nemáš šanci přijít, protože to jsou sto let pilované a předávané info a hlavně se dozvíš to, co Tě nikdy nenapadlo, že čtyři dlaně z gumy musí držet přetížení přes 1G, atd...
Samotné auto je úplně to poslední z celé skládačky a to si piš, že jestli s tím budeš jezdit jinak, než na zmrzlinu, tak to celé zvaž.
Často se Tím zabývají kluci, co mají velký autoservis, více zvedáků, takže zázemí mají.
Pak už zbývá pozvat kámoše z Porsche klubu a párty začíná

Časem zjistíš, že Tě baví víc ta sranda okolo, než kroužit o víkendu po okruhu, to je už jen třešnička.