Pokial ide o zbytok auta, vsetko je pomerne dobre nadimenzovane a vydrzi hodne. Ci uz ide o brzdy, prevodovku, spojku, alebo podvozok. Podmienkou je ale samozrejme kupit dobre udrziavane a pokialmozno nehavarovane auto. Pomerne citliva zalezitost je predna naprava ktora pri horsej kvalite ciest vyzaduje kazdu sezonu nastavit geometriu.
Co sa tyka motora, boxster/cayman 987 je jedno z tych aut u ktorych je podvozok s velkou rezervou rychlejsi ako motor, takze 2.7/2.9 urcite neries. Tie motory mrhaju potencialom auta. S-kove verzie 3.4 su podstatne vhodnejsia motorizacia, aj ked ani tu nemozno s cistym svedomim povedat ze by boli rovnocenne podvozku.
Velkou vyhodou je ze auta uz par rokov nepadaju na hodnote. To co dnes kupis s velkou pravdepodobnostou predas za podobne peniaze aj o par rokov. Mimochodom vymena sviecok neni nic co by nezvladol hociktory sikovny mechanik. Pristup k motoru je obmedzeny, ale navodov na udrzbu je na webe hafo. A potom su tu aj servisy mimo autorizakov, ktore sa tymto autam venuju a vedia casto viac ako mechanici co len vymienaju stare veci za nove. Za seba mozem odporucit pana Vonku pri Brne pre ktoreho tie auta nie su praca, ale konicek.
Inak tych chlapcov co sa ti snazili nahovorit ze je Sti rychlejsie auto posli za mnou. Teda kym nesnezi a neprsi.
