
Volkswagen obecne
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28436
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Ano - to je člověku i líto toho, co to tomu autu vlastně provádí 

No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time

-
- Autoškolák
- Příspěvky: 49
- Registrován: sob 06 říj 20:05
Re: Volkswagen obecne
Díky za reakce. Možná jsem se vyjádřil nepřesně, neměl jsem na mysli přímo nastavení podvozku, ale množství tlumících materiálů. Mám pocit, že jsem právě na tomhle fóru četl poznámky, že u současného Passatu je to bouchání od zadní nápravy v Comfortlinu horší než v HL, a byly u toho domněnky, že je to právě množstvím použitého tlumícího materiálu. Ale může to být jen moje špatné pochopení pár postů někdy rok zpátky.
Jinak, já po SUV nijak netoužím, hledám spíše pohodlí, ale z nabídky VW jsem si projel Golf Variant, Touran, Passat Variant, Tiguan, vše s DCC, a z toho mně přišel Tiguan jako o chlup lepší než ostatní. I u Passatu v HL se mně zdálo, že podvozek víc bouchá než ten Tg. (Projížděl jsem vše na shodném úseku staré betonové silnice.) Kromě toho jsem si projel A4 a A6, kde A6 na vzduchu už je citelné zlepšení, ale to už jsem za hranicemi pro mě přijatelných peněz. Většina korejců, japonců i francouzů se mně nelíbí vzhledem, jsem prostě konzerva. Takže zjednoduššeně, řeším volbu pohodlného konbi nebo SUV, s konzervativním designem, v ceně (s výbavou) max něco přes milion, takže po nějaké slevě třeba trochu pod milion. Preferuju benzín, na nafový 6-válec nemám a 4-válce v naftě nechci kvůli hluku atd. Díval jsem se na audi.de a bmw.de na 1-2 leté ojetiny, ale když jdu od nejnižších cen, tak je tam většina právě 4-válcových dieselů. Pokud by někdo měl nějaký tip, inspiraci, byl bych vděčný. Díky.
Jinak, já po SUV nijak netoužím, hledám spíše pohodlí, ale z nabídky VW jsem si projel Golf Variant, Touran, Passat Variant, Tiguan, vše s DCC, a z toho mně přišel Tiguan jako o chlup lepší než ostatní. I u Passatu v HL se mně zdálo, že podvozek víc bouchá než ten Tg. (Projížděl jsem vše na shodném úseku staré betonové silnice.) Kromě toho jsem si projel A4 a A6, kde A6 na vzduchu už je citelné zlepšení, ale to už jsem za hranicemi pro mě přijatelných peněz. Většina korejců, japonců i francouzů se mně nelíbí vzhledem, jsem prostě konzerva. Takže zjednoduššeně, řeším volbu pohodlného konbi nebo SUV, s konzervativním designem, v ceně (s výbavou) max něco přes milion, takže po nějaké slevě třeba trochu pod milion. Preferuju benzín, na nafový 6-válec nemám a 4-válce v naftě nechci kvůli hluku atd. Díval jsem se na audi.de a bmw.de na 1-2 leté ojetiny, ale když jdu od nejnižších cen, tak je tam většina právě 4-válcových dieselů. Pokud by někdo měl nějaký tip, inspiraci, byl bych vděčný. Díky.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28436
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Nemyslím si, že by to tak bylo. HL a CL se liší vnitřní a vnější výbavou, ale "kostra" bude u stejné motorizace tatáž.
Jasně - vzduch je úplně jiná dimenze, kterou si také nechají zaplatit.
U toho podvozku ještě záleží, na čem je to obuté. Je rozdíl mezi 17"/18"/19" nebo dokonce 20", které jsem jezdil na Tig já.
Te Tig je v součtu hezké auto. S 2.0TSI bych si to možná i uměl představit....tak za 25 let
Jasně - vzduch je úplně jiná dimenze, kterou si také nechají zaplatit.
U toho podvozku ještě záleží, na čem je to obuté. Je rozdíl mezi 17"/18"/19" nebo dokonce 20", které jsem jezdil na Tig já.
Te Tig je v součtu hezké auto. S 2.0TSI bych si to možná i uměl představit....tak za 25 let

No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time

- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5707
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Tiguan mi prisiel aj pri 19" a DCC a 2.0 TSI fakt velmi komfortny no zaroven sa nekonalo nejake plavanie.
Este nedam dopustit na Golf Alltrack na obyc 17" s DCC a to som ho jazdil s najtahsim dieselom, s 1.8 TSI by to mohlo byt tiez velmi prijemne!
PS: Odporucam vzdy skontrolovat tlaky pri VAG udavaju sa uz dve vychodzie hodnoty:
Normovana - ta ktora je pouzitelna vo virtualnom svete
Komfortna - ta ktora je pouzitelna v skutocnom svete
Este nedam dopustit na Golf Alltrack na obyc 17" s DCC a to som ho jazdil s najtahsim dieselom, s 1.8 TSI by to mohlo byt tiez velmi prijemne!
PS: Odporucam vzdy skontrolovat tlaky pri VAG udavaju sa uz dve vychodzie hodnoty:
Normovana - ta ktora je pouzitelna vo virtualnom svete
Komfortna - ta ktora je pouzitelna v skutocnom svete
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 49
- Registrován: sob 06 říj 20:05
Re: Volkswagen obecne
ŘdičBob:
To právě uvažuju, že pokud Tig, tak CL 2.0 TSI na 17 kolech ... Nepotřebuju ani žádné extra výkony, doteď jezdím Mondeem atmo 1.8 125 koní, tak jsem zauvažoval i o 1.4 TSI FWD. Bohužel nikde v ČR není benzín v Tig k vyzkoušení, tak nemohu posoudit, jestli by ta 1.4 už nebyl nesmysl, trápící se s vahou SUV a spotřebou podobnou jako ta 2.0. Dokázal byste mně ze zkušeností nebo ze znalosti těch motorů ještě dát názor i k tomuhle? Díky
Snowman:
Taky děkuju za koment.
Kolik byste doporučil tu komfortní hodnotu tlaku? Dá se to říct nějakým poměrem nebo odečtem? Slyšel jsem sem tam od někoho, že hustí na míň, ale nemám představu, co se dá doporučit, a co už je třeba moc a špatně.
To právě uvažuju, že pokud Tig, tak CL 2.0 TSI na 17 kolech ... Nepotřebuju ani žádné extra výkony, doteď jezdím Mondeem atmo 1.8 125 koní, tak jsem zauvažoval i o 1.4 TSI FWD. Bohužel nikde v ČR není benzín v Tig k vyzkoušení, tak nemohu posoudit, jestli by ta 1.4 už nebyl nesmysl, trápící se s vahou SUV a spotřebou podobnou jako ta 2.0. Dokázal byste mně ze zkušeností nebo ze znalosti těch motorů ještě dát názor i k tomuhle? Díky

Snowman:
Taky děkuju za koment.
Kolik byste doporučil tu komfortní hodnotu tlaku? Dá se to říct nějakým poměrem nebo odečtem? Slyšel jsem sem tam od někoho, že hustí na míň, ale nemám představu, co se dá doporučit, a co už je třeba moc a špatně.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5707
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Porovnanim 1.4 TSI a 2.0 TSI posluzit viem aj neviem...2.0 TSI je co sa tyka paliva narocnejsia a pri mojom pouzivani to bolo okolo 10, niekedy aj k 12, 2.0 150k TDI sa pohyboval do 8, ale moje pouzitie je asi trosku ine 
V Tiguane som zatial iny motor nezazil, ale 1.4 150k s DSG som zazil v Tourane (cca rovnaka vaha aj odpor) a aj ked mi tych koni par chybalo, tak to bolo na bezne pouzivanie dostatocne pruzne a zaroven tiche a spotrebou o 1 az 1,5 nizsie ako 2.0 TSI v Tiguane.
Tlaky v pneu nie je treba dopocitavat, vsetky su tam kde maju byt, ale co viem tak v servisoch radi davaju tlaky na ten zly a niekedy to dost ovplyvni pocit z auta...
(Spravny je ten stredny s tym vykricnikom (Passat 2.0 TSI))


V Tiguane som zatial iny motor nezazil, ale 1.4 150k s DSG som zazil v Tourane (cca rovnaka vaha aj odpor) a aj ked mi tych koni par chybalo, tak to bolo na bezne pouzivanie dostatocne pruzne a zaroven tiche a spotrebou o 1 az 1,5 nizsie ako 2.0 TSI v Tiguane.
Tlaky v pneu nie je treba dopocitavat, vsetky su tam kde maju byt, ale co viem tak v servisoch radi davaju tlaky na ten zly a niekedy to dost ovplyvni pocit z auta...
(Spravny je ten stredny s tym vykricnikom (Passat 2.0 TSI))


Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Volkswagen obecne
jenom doplním co mi řekl prodejce když sem objednával jejího leguána (a budu se opakovat, už sem to tu kdesyk psal):
"1.4 TSI je příliš malý motůrek na takový kus auta"
mj. i proto dostala 2.0TSI (+ jako bonus je to už nový EA888)
"1.4 TSI je příliš malý motůrek na takový kus auta"
mj. i proto dostala 2.0TSI (+ jako bonus je to už nový EA888)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28436
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
1.4TSI je malý motůrek - to je jistě pravda. Ovšem je potřeba si říct, k čemu to auto bude sloužit. Jestli na 90% jízd kolem komína, tak na tom nevidím nic špatného. Výkonově to nebude žádná pecka, ale bude v tom ticho a spotřeba nebude výrazně vyšší než u dieselů - tak 1,5l max. Za ten komfort to ale stojí. U DSG převodovky by mi vadilo pouze 6 stupňůch.
2.0TSI bude jistě ve všech ohledech lepší. Se spotřebou bych pod 10l ovšem moc nepočítal. Vidím to na eRku, které má sice podstatně vyšší výkon, který tu a tam využívám, ale Tiguan je zase krabice, takže dálnice bude nevýhodou.
2.0TDI 150k - o tomhle bych vůbec neuvažoval, byť ten motor mají dva kolegové v Golfech. Je to sice úsporné, ale je to bezpohlavní.
2.0TDI 190k - jsem z toho zklamán, protože jsem čekal, že to bude krapet živější. Na dálnici to vůbec není úsporné a při rychlostech lehce nad limit, se pohybuji mezi 8-8,5l, což fakt není málo. Přitom 7DSG točí při 90kmh pouze 1400ot. Takže v převodovce to není.
2.0biTDI 240k - bokud bych volil diesel, tak asi tento. Sic to také není žádné bingo, ale alespoň to nějak jede (poznatek z B8)
2.0TSI bude jistě ve všech ohledech lepší. Se spotřebou bych pod 10l ovšem moc nepočítal. Vidím to na eRku, které má sice podstatně vyšší výkon, který tu a tam využívám, ale Tiguan je zase krabice, takže dálnice bude nevýhodou.
2.0TDI 150k - o tomhle bych vůbec neuvažoval, byť ten motor mají dva kolegové v Golfech. Je to sice úsporné, ale je to bezpohlavní.
2.0TDI 190k - jsem z toho zklamán, protože jsem čekal, že to bude krapet živější. Na dálnici to vůbec není úsporné a při rychlostech lehce nad limit, se pohybuji mezi 8-8,5l, což fakt není málo. Přitom 7DSG točí při 90kmh pouze 1400ot. Takže v převodovce to není.
2.0biTDI 240k - bokud bych volil diesel, tak asi tento. Sic to také není žádné bingo, ale alespoň to nějak jede (poznatek z B8)
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time

Re: Volkswagen obecne
2.0TSI EA888 v leguánovi I.gen se kterým jezdí drahá - cca 15tis km za rok, služebák, čili přesná evidence, průměr prakticky přesně 10... většina kilometrů je natočená poposkakováním okolo komína, zřídka nějaká delší trasa, kterou ale leguán umí i pod 8 (s odříkáním) anebo taky za 16 (z Francie z lyží, naloženo, 600lt velryba na střeše, furt tacho/tempomat 150+)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Volkswagen obecne
Když si někdo koupí uvnitř malý auto s vysokou stavbou a na střechu dá ještě lodní kontejner, tak se nesmí divit..... Co jsem jel naposledy na lyže Rakousko a Itálie, tak 2 dospělý, 2 děti, 4x lyže, 4x boty, 3x hůky, 3x přilby, oblečení atd.... ovšem komplet vše uvnitř (lyže v upevněným skisaku), dálnice adapt tempomat 150, místama i víc po dle potřeby a spotřeba je vždy mezi 7 a 8. Passat B8 Variant 1.8TSI 7DSG Verva100. Plynulý "dálkový" cesty s čistou střechou jsou s krásnou eko spotřebou. Navíc mě vadí cokoliv na střeše taky vůli hluku. Takže pokud to jenom trochu jde, tak vše musí dovnitř.