ochota zatáčet je při nájezdu do zatáčky (pod brzdama/bez plynu) stejná jako byla (u obou diffů), u obou lze ale velmi lehce cítit během oblouku pod plným plynem a při svorujícícm svoru, že to má snahu/tendenci rovnat do přímky....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
imho jde jen o to, jak rychle se ten plyn zmackne. kazda normlani RWD pujde po cumaku ven, pokud se bude pridavat zvolna, chce to agresivnejsi geo, tuzsi stabiky a nebat se dupnout si naplyn
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Mne ked uz auto zacne zatacat tak mozem ist na plyn v podstate akokolvek. Nedotacavost nehrozi. Auto ma snahu zatocit este ochotnejsie. Chce to len dobre gumy a zatazenu tu spravnu napravu.
2: Undecided
- How tolerant are you of loud mechanical banging/cracking noises when in the parking lot and/or during slow manoeuvring?
- Non-Tolerant. Go to 1
- Tolerant. Go to 2a
2a: Still undecided
- How tolerant are you of vibration/jerkiness/harshness when in the parking lot and/or during slow manoeuvring?
- Non-Tolerant. Go to 1
- Tolerant. Go to 3