Lachende Bestien píše:Velmi zajímavé a poučné vlákno, které názorně ukazuje, že problémy vznikají především v hlavách řidičů a ani digitální dopravní tabule nebo tajný měřící vůz s tmavými skly co 10 metrů to nevyřeší (pouze naplní kapsy spřízněným firmám a státním zaměstnancům).
K poslednímu postu:
Nehodlám nikoho obhajovat, ale domníváte se, že má řidič v dopravní firmě na výběr z několika aut, nebo že zodpovídá za technický stav vozidel?
Jistě ho šéf firmy poslouchá na slovo a při zmínce o vůli v řízení okamžitě odstavuje auto a odesílá do servisu na GO/ kompletní výměnu řízení.
Řidič rovněž usedá za volant s pocitem, jak to pěkně ostatním účastníkům ukáže se svým nepřesným řízením a už se těší na to, jak při snaze udržet náklaďák v 1 pruhu bude omezovat nejrůznější závodníky ve výkonných osobácích.
*zvoní budík*
Na závěr si dovolím citaci J. A. Komenského:
"Veškeré kvaltování toliko pro hovado dobré jest."
Přeju všem amatérským závodníkům hodně vyplaveného adrenalinu při akceleraci a průjezdu zatáčkami na hranici a co nejméně bouraček.
Obhajoba současné podoby reality se skutečně nepovedla.
Pouze jsi shrnul to, co všichni ví.
Chápu, že reaguješ na diskusi, která se odklonila kapku od téma,
Stále je diskuse jen o tom, že stojíš například na dálnici o dvou průběžných pruzích a před Tebou je 5km daleko zúžení,
ZIP neprobíhá, protože ho blokuje kamion před tebou, další kamiony se před tebou zašprajcují o zrcátka s dalšími osobáky až na svodidla a nikdo nepopojede, protože by způsobil nehodu, nebo protože už nehoda vznikla.
Potom stojí a čekají na dopraváky a zase blokují stovky a tisíce lidí, ZBYTEČNĚ. Ani neví, jak se mají při nehodě na dálnici chovat!!! Označit a zdokumentovat nehodu a uvolnit alespoň jeden pruh. Oni jsou schopni tam 3h nechat zašpérovanou dálnici a hádat se.
A za tebou je 10,20,30km dlouhá kolona
Jestli někdo touží jezdit, nechť dodržuje jak předpisy tak i ten samotný ZIP a neomezuje a neohrožuje ostatní.
Tak proč tedy blokovat kolony? Aby eskalovalo napětí a vznikalo neštěstí?
Nedostal jsem nikdy odpověď, jen výmluvu, protože ON projede rychleji.
To, že stovky a tisíce jiných omezil a ohrozil je mu jedno.
To, že vzadu vzniká obecné ohrožení, nehody, i smrtelné obhájíš Tím, co jsi uvedl?
Necítíš se maličko jako ubožák?
Vždy mě dojímá, jak potom zabití z nedbalosti viník zdůvodňuje tím, že to nechtěl, že to nepředpokládal.
Docházíme k tomu, že to třeba není nějaký výtržník ale absolutní tupec, který netuší co dělá a co hrozí.
Není to smutné?
A za jakou cenu? Zablokování ZIPU má takový výsledek, že pokud se nestane kolize či nehoda, tak blokující získá sekundy nebo minuty.
Gratuluji. Tak riskovat nemůže nikdo normální, skutečně ne, nezlob se na mě.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)