MX-5 je o čisté zábavě. Musím uznat, že současná nová generace si mi líbí. Pokud bych zahodil racio, tak paráda, jdu do toho na léto. Toybaru bude výrazně blíž k univerzálnímu autu. Naživo v oranžový je to docela hezký auto (z venku).
Patřičně staré Porsche můžeš klidně servisovat u Lojzy v garážy, pokud má alespoň trochu představu, co dělá.
Raďas píše:I ja bych vzal radeji GT86 a dost by me zajimalo na kolik by vysel zkracenej stalej prevod? Jarka nevi? BRZ po fl bude mit vyssi vykon a kratsi prevod! To bude asi parada.
To vůbec netuším, já toyobaru nezjišťoval. Každopádně bych se při rozhodování podíval na toto video :
Za mě rozhodně MX-5. Když jsem jí viděl na vlastní oči, tak jsem si jen řekl že je dobře že už mám doma NB, protože jinak bych měl asi veliký cukání (a to mě je design většinou dost ukradený). Ta nová je prostě krásná a navíc i pěkně jede a z polska vyjde nová na velmi dobrý peníz. Jen ta převodovka není podle mýho gusta, má hrozně dlouhou 6ku a zbytečně dlouhý stálý převod. Pokud by se tohle upravilo, tak v kombinaci s tou skvělou hmotností co má, by to byl úžasný a hodně rychlý roadster.
No ja vybirat podle videa tak v tomto z EVA bych radsi bral gt86 a to jen proto ze dokaze drzet drift ...
Treba me se opravdu hodne libi interier mx5, gt86 nic moc.
MX5 se naklani jako citroen 2CV ))
Pekny video ma i Harris s GT86 vs 370Z vs cayman. Dobre vyjadril duvody pro porizeni podobnyho vozitka.
k86 píše:To potvrzuji, co jsem se pred casem zajimal o 996 / 997 tak servisni naklady jsou na velice prijatelne urovni a nebbal bych se auto si servisovat sam. (olej, filtry, brzdy)
Pro info, pravidelny servis po 20tkm u Ferrari 458 stoji 35000 CZK
KDB píše:To já se těším na novou 124 ...líbí se mi výrazně víc než Miata.
Mne se libi predek z Mazdy a zadek z Fiata
Ac jsem milovnik turbomotoru, tak mi do takoveho auta vic sedi otacekchtiva atmosfera, coz v mych ocich Fiat znevyhodnuje.
Sam jsem se jen tak imaginarne v hlave zamyslel zda bych chtel radsi gt86 nebo miatu - nevim.
Tak jsme si udelal aspon test v asseto corsa , vzhledem k tomu ze se majitele skutecnych aut vyjadruji ze ty reprezentace jsou velmi autenticky tak bych asi aspis z ridicskyho hlediska bral miatu. (ve skutecnosti bych vzal GT86 protoze by s nim slo jezdit v zime, coz je nejlepsi obdobi se zadokolkou )
A upřímně, u koho z Vás a jak často se otáčkoměr podívá za 5000 ot ?
A druhak, i motor s turbem se dá udělat dobře....líp, než lecjaká atmosféra - soudit budu, až se svezu.