No tak příště. Pár Lotusů jsem tam taky viděl, ten v barvách JPS byl úplně luxusní.
Tady jedno z mých lepších kol. Je tam i jedna skoro krizovka, kdy jsem se v rychlým úseku před Karuselem málem bokem políbil s M235i - oba jsme měli stejnou myšlenku pustit se za M3, jen já o něm bohužel nevěděl. Naštěstí to dobře dopadlo. Docela mě překvapilo jak si ty 185 šlupičky pěkně s Ringem poradily a moc pěkně držely.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
jarka píše:No tak příště. Pár Lotusů jsem tam taky viděl, ten v barvách JPS byl úplně luxusní.
Tady jedno z mých lepších kol. Je tam i jedna skoro krizovka, kdy jsem se v rychlým úseku před Karuselem málem bokem políbil s M235i - oba jsme měli stejnou myšlenku pustit se za M3, jen já o něm bohužel nevěděl. Naštěstí to dobře dopadlo. Docela mě překvapilo jak si ty 185 šlupičky pěkně s Ringem poradily a moc pěkně držely.
V těch zatáčkách buď jedou ostatní strašně pomalu nebo ty strašně rychle
Sám jsem byl překvapenej co všechno si MX-5 nechá v zatáčkách líbit. Od gum jsem nečekal vůbec nic (jsou to obyč ContiPremium2), ale fungovaly překvapivě dobře. V kombinaci s čitelným širokým podvozkem a hodně nízkým těžištěm to dovoluje nájezdový rychlosti do zatáček prakticky na úrovni upravených aut na semi-slickách. Z videa to třeba není vidět, ale nechával jsem si ještě rezervy, takže pokud by nebyl provoz, tak by se v dnešní konfiguraci s lehce vyšším nasazením mohla dostat až někam k 9:10. Na semi si myslím, že pokoření 9 minut je reálných. Každopádně to byl zážitek (hlavně ta liščí nora a technický pasáže, kterýma doslova proplouvá ).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
To byla M3 ne? M235 tě míjela před tím, ale to by se živočicháři stávat nemělo, zvlášť se slabší károu je na NS zrcátko otázkou života a smrti.
A že nic neřekneš, teď nemám potah, ale příště se doufám ozveš, my tam byli před 14 dny.
A jo máš pravdu - byla to M3. Neomlouvá mě to, ale ona byla asi schovaná za tou E46-M3 a pak tam vykoukla hrozně rychle (mi přijde, že má miata strašně velký slepý úhly - se mi stalo i po cestě, že mě něco předjíždělo a vůbec jsem o tom nevěděl). Halt poučení pro příště. Jsem to někde psal, že se v květnu chystáme - asi to zapadlo...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Bohužel tam není kam dát kameru, jinak bych jí tam umístil. Snad příště na rám (sem si doma uvědomil, že přece jen otec od rodiny...). Já myslím, že flugplatz jsem i minulý rok jezdil na plno a šel jsem krátce na brzdy až za ním. Teď jak to nemá výkon, tak tam byla pětka a jen jsem pro sichr ubíral, ale dala by to asi i naplno.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Pekne, o kolik je ted kolo pomalejsi oproti zavodnicce ctr?
M3 na zacatku zni jak pila
Ja bych byl taky pro nejaky atraktivnejsi pohled, ja si to treba pridelavam na hlavovou operku spolujezdce, jde pak videt razeni a krouceni volantem ...