Ja som sa taktiez k 3.0 TFSI staval s rezervou, z kazdej strany som pocul ako to zerie... realita? Uplna pohoda, spotreba uplne zodpoveda vykonu 300k, ani pri znacne samoucelne dynamickej jazde ziadne extremne cisla.Reese píše:...největší motor V6 (a to užraný TFSI), manuální převodovka ani za příplatek... Vážně velký pokrokquasimoto píše: Jazdili ste niekto uz na novej A6? Oproti predchodcovi je to naozaj pokrok co sa tyka jazdnych vlastnosti. Lepsie rozlozenie hmotnosti, celkovo nizsia hmotnost, oproti stare A6 o 2-3 levely obratnejsie, navyse ovladatelne plynom a skor pretacave ako nedotacave pri spravnom zachadzani...Přeplňovaný šestiválec mám v o dvě (!) třídy menším autě, žádné sportovní verzi a v A6 už není ani V8? To mi přijde být trochu slabší.
Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Re: Audi klub - pro ty, co chteji AUTO
Re: Audi klub - pro ty, co chteji AUTO
presne tak, coz se ukazalo na nekolika realnych srovnanich.quasimoto píše:Ja som sa taktiez k 3.0 TFSI staval s rezervou, z kazdej strany som pocul ako to zerie... realita? Uplna pohoda, spotreba uplne zodpoveda vykonu 300k, ani pri znacne samoucelne dynamickej jazde ziadne extremne cisla.Reese píše:...největší motor V6 (a to užraný TFSI), manuální převodovka ani za příplatek... Vážně velký pokrokquasimoto píše: Jazdili ste niekto uz na novej A6? Oproti predchodcovi je to naozaj pokrok co sa tyka jazdnych vlastnosti. Lepsie rozlozenie hmotnosti, celkovo nizsia hmotnost, oproti stare A6 o 2-3 levely obratnejsie, navyse ovladatelne plynom a skor pretacave ako nedotacave pri spravnom zachadzani...Přeplňovaný šestiválec mám v o dvě (!) třídy menším autě, žádné sportovní verzi a v A6 už není ani V8? To mi přijde být trochu slabší.
Re: Audi klub - pro ty, co chteji AUTO
Že 3.0 TFSI nežere je nějaká nová forma osvětimské lži? Pamatuji si moc dobře diskuzi na tohle téma v garáži, stačí z ní vyndat jedinou věc:quasimoto píše:Ja som sa taktiez k 3.0 TFSI staval s rezervou, z kazdej strany som pocul ako to zerie... realita? Uplna pohoda, spotreba uplne zodpoveda vykonu 300k, ani pri znacne samoucelne dynamickej jazde ziadne extremne cisla.
Takže 43 litrů na to při účelné (rozhodně ne samo!) sportovní jízdě je podle tebe "žiadne extremne čislo"?
Věřím tomu co vidím a co jsem sám zažil. Tvojim povídačkám rozhodně ne.
Re: Audi klub - pro ty, co chteji AUTO
reese: ano 43 litru a kdybys tu prekopiroval celou diskusi, zjistil bys, ze takove 335i tedy konkurent s nizsim vykonem, mensimi zitratami diky pohonu jen zadni naprave jezdi za ty same litriky.
Re: Audi klub - pro ty, co chteji AUTO
goes: Něco tu srovnáváme? Ptám se jen, jestli 43 litrů při této jízdě s 3.0 TFSI = žádné extrémní číslo?
Je to extrémní a říkat opak je prostě lež. Třistakoňový osobák se spotřebou přes 40 při takovéhle jízdě je extrém.
Je to extrémní a říkat opak je prostě lež. Třistakoňový osobák se spotřebou přes 40 při takovéhle jízdě je extrém.
Re: Audi klub - pro ty, co chteji AUTO
je to spotreba, jake by pri stejne jizde dosahly i jine 300 konove osobaky podobne konstrukce a velikosti. Muzeme spekulovat zda je to moc nebo malo, to jo.
Re: Audi klub - pro ty, co chteji AUTO
Mně to teda přijde dosti extrémní. Vždyť ta jízda nebyla nijak velkou pilou, v autě střední třídy s dost pomalými průjezdy obcí. A spotřeba? Jak u 400Hp kompresorového RangeRoveru.
Budu srovnávat nesrovnatelné, ale jet za ním v Cliu, tak se dostanu tak na 13. V CTR tak na 15
Budu srovnávat nesrovnatelné, ale jet za ním v Cliu, tak se dostanu tak na 13. V CTR tak na 15

Illegal only when police there, police not there habibi everything legal.
Re: Audi klub - pro ty, co chteji AUTO
Posouváš to klasicky jinam. Tahle jízda se mi zdá být dost pohodová na takovou spotřebu. Neříkám, že to je jediné auto, které to dovede, ale zcela se to vymyká tomu co 300koňové osobáky stejné velikosti a konstrukce dokážou. Projeď si kanál na kterým to visí, najdeš tam třeba srovnání s RS5.
Tohle už v garáži nebylo. Stejný styl jízdy, stejná trať, vyšší rychlost i přes mokro, 450 koní, V8 a 36,5 litru.
Takže spotřeba TFSI nejenže není obvyklá na 300koňový osobák, je o 20 procent vyšší oproti 450koňovému osobáku. Spotřeba 3.0 TFSI je extrémní a nic na tom nezmění to, kolik žere nějaký jiný motor. Normální to není. Při té samoúčelné jízdě co tu zmiňoval quasimoto by to museo brát přes 50...
Tohle už v garáži nebylo. Stejný styl jízdy, stejná trať, vyšší rychlost i přes mokro, 450 koní, V8 a 36,5 litru.
Takže spotřeba TFSI nejenže není obvyklá na 300koňový osobák, je o 20 procent vyšší oproti 450koňovému osobáku. Spotřeba 3.0 TFSI je extrémní a nic na tom nezmění to, kolik žere nějaký jiný motor. Normální to není. Při té samoúčelné jízdě co tu zmiňoval quasimoto by to museo brát přes 50...
Re: Audi klub - pro ty, co chteji AUTO
Priznam sa S5 SB som este nejazdil ale mame v garazi tak ked bude cas vyskusam.
Ale A6 nova 3.0 TFSI si berie uplne normlane, ziaden extrem, v porovnani s 535i by to bolo natahovanie o liter hore liter dole. Je pravda ze pre novu A6 je motor mierne inovovany aj za ucelom lepsej efektivity.
Ale A6 nova 3.0 TFSI si berie uplne normlane, ziaden extrem, v porovnani s 535i by to bolo natahovanie o liter hore liter dole. Je pravda ze pre novu A6 je motor mierne inovovany aj za ucelom lepsej efektivity.
Re: Audi klub - pro ty, co chteji AUTO
ja tam nejel, ta auta sem neridil apod. chybi tam srovnani s necim jinym. Okruhova spotreba 335i a S4 s 3,0TFSI byla +- 1,5-2 litry stejna. Auta zajizdela cas na 2 minutovem orkuhu +- 1-2 sekundy rozdil. Tudiz stejnym tempem. Tim nerikam, ze by atmosfera zrat nemohla jinak, asi mozhla.