x2005 píše:mmira píše:jeste jsem loni mel pujcenou 125i a o te jsem odmitl psat, protoze pak uz by nam BMW auto asi nepujcilo.
Tak napiš něco tady neoficiálně
interier - parada, super zpracovani, dobra architektura, vyborna pozice za volantem
jizda - auto bylo takovym zvlastnim zpusobem velice nervozni. podvozek nebyl schopen filtrovat ty nejjemnejsi nerovnosti. v okmaziku jizdy po hrubem asfaltu (takze skoro furt) jsem mel pocit, ze se to auto musi kazdou chvili rozpadnout. pak jsem zjistil, ze to ma desne prefouknute pneumatiky, tak jsem ufoukl, ale nijak zvlaste to nepomohlo. vetsi nerovnosti to zehlilo docela dobre. na hladkem povrchu to umelo velice pekne drzet stopu, ale bylo to takove neakcni. plynem to slo utrhnout do driftu, ale rychle se to rovnalo, postradalo to takovy ten dojem, ze se zadni naprava toci okolo predni. hodne zvlastni bylo to, ze to nedrzelo primy smer. neustale to melo tendenci utikat do strany a hlavne dost necitelne. clovek zkorigoval utek na jednu stranu, najednou hup, preklopilo se to a zacalo jeet na druhou stranu. v konecnem dusledku jsem mel pocit, ze nejedu rovne, ale jako had. v omezenich na D1 to bylo docela stresujici.
motor - hlavni zklamani. melo to tovarni chip na 240 k a vubec to na ne nevypadalo. sice to slo tocit pres 7t rpm, ale absolutne tomu chybel nejaky charakter, nejaka gradace. max vykonu je v 5t, tam to vyleti rychle a pak to sice roste, ale je to divne. co se tomu musi nechat, nezralo to. jezdil jsem s tim za 10, amlokdy za vic. jediny rezim, na ktery se s tim dalo jezdit, byl Sport. o pak melo velice slusne reakce na plyn. na Normal to pusobilo jak kdyby nekdo do sani narval mokrou deku.
nedlouho pred tim jsem mel cupru a ve srovnani s tim to hlavne motorove pusobi strasne. kdyz to "postavim" vedle 130i, tak jedina oblast, kde to melo navrch, je zpracovani kabiny, ta ja fakt extra. vse ostatni je dost horsi, jizdne a motorove... no v podstate tragicke. vedle Cupry to nema, krome interieru, co nabidnout a jeste to bude stat vyrazne vice.